eNix Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Har en thermaltake hardcane 9 som jeg har lyst og modde på. Har mange led som ligger hjemme og tenkte å sette ledd på ver vifte styring så jeg ser om voltagen er lav eller høy. når led lyser lavt betyr det at viftene går sakte. viss led lyser sterk er viftene på fult. Men hvordan skal jeg kople Led på selv vifte styringen. Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) kjøp en viftefunksjon med slikt innbygd istedet, koster bare 295kr og den har seks innganger på max 7W hver... http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZMMFC1 men selvfølgelig er det best med et personlig preg... Endret 11. mai 2004 av arnosmith Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg har den viftestyringen og er kjempe fornøyd. den gir et skikkelig "lan-preg" men kanskje ikke så veldig eget preg, skal du absolutt lage en egen viftestyring med LED så sjekk denne siden Hvis du gidder å let Fant noe om det en gang før her, men orka ikke lete nå Lykke til med moddingen Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg kjøpte en thermaltake viftestyring ( Hardcano 8 vr faktisk ) Den er jeg veldig ufornøyd med... Ikke noe forskjell på hastigheten på viftene, 2 av 4 strømuttak til viftene er ødelagt, den var dyr (ca 400 kr) OG den var stygg... Skjønner ikke hvorfor jeg kjøpte den en gang... uff Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Zalman er jo et kjent og godt merke da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå