Gå til innhold

Ut med blitz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde jokkemann bodd i nærheten hadde jeg sikkert kidnappet han i russebilen og droppet han av et godt stykke vekke :p

Da hadde du nok fått smake den ikke-eksisterende familieadvokaten. :)

Han og hun er fult eksisterende :)

EDIT: egentlig merkelig du ikke har funnet noe om dette etter all researchen din :hmm:

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

Så lenge de ikke plager meg får det være greit. Syns forøvrig ikke noe særlig om dem, men det er en annen sak. Er det bare jeg som ikke syns jenter med fjorten par strømer og fire skjørt utenpå laaange, stygge og ekle sko er fint? I tillegg et skjerf hvor de liksom skal vise sympati? BS.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som ikke syns jenter med fjorten par strømer og fire skjørt utenpå laaange, stygge og ekle sko er fint?

... Er det bare jeg som synes det er totalt irrelevant hva du mener om enkelte menneskers UTSEENDE i en sak om Blitz?

I tillegg et skjerf hvor de liksom skal vise sympati? BS.

... ja fysøren, de skal ikke få lov å gå i det de vil, og sympatisere med hvem de vil. Huffameg...

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som ikke syns jenter med fjorten par strømer og fire skjørt utenpå laaange, stygge og ekle sko er fint?

... Er det bare jeg som synes det er totalt irrelevant hva du mener om enkelte menneskers UTSEENDE i en sak om Blitz?

I tillegg et skjerf hvor de liksom skal vise sympati? BS.

... ja fysøren, de skal ikke få lov å gå i det de vil, og sympatisere med hvem de vil. Huffameg...

Jeg er fullt klar over at det er irrelevant HalTan. Jeg bare slang det inn som et spørsmål. :)

Og til det med skjerfet, det er forsåvidt greit for meg, men jeg syns det er unødvendig når mange av de går med det uten å vite noe betydning av. De syns det er "tøft". :(

Lenke til kommentar
Jeg er fullt klar over at det er irrelevant HalTan. Jeg bare slang det inn som et spørsmål.

Med andre ord var det en total unødvendig avsporing, og rett og slett tåpelig påstander. Jeg er flr øvrig ikke enig med deg.

Og til det med skjerfet, det er forsåvidt greit for meg, men jeg syns det er unødvendig når mange av de går med det uten å vite noe betydning av. De syns det er "tøft". 

"Ok." Men det er, igjen, en helt annen sak. For øvrig tror jeg de fleste som faktisk er BLITZERE (altså folk som er aktive i blitz) vet meget godt hva et palestinaskjerf er...

Lenke til kommentar
Jeg er fullt klar over at det er irrelevant HalTan. Jeg bare slang det inn som et spørsmål.

Med andre ord var det en total unødvendig avsporing, og rett og slett tåpelig påstander. Jeg er flr øvrig ikke enig med deg.

Dusyns det er digg? :-O

Ok, jeg skjønner ikke hva gutter kan synes være attraktivt med ekle skjørt og lange stygge strømper presset inn i stygge svarte nesten militærlignende sko. Jeg syns ikke det er pent med skjelett av noen jenter presset inn i overprisede Miss Sixty bukser, men det får da være en mellomting, syns du ikke? :)

Lenke til kommentar

Ok, jeg skjønner ikke hva gutter kan synes være attraktivt med ekle skjørt og lange stygge strømper presset inn i stygge svarte nesten militærlignende sko. Jeg syns ikke det er pent med skjelett av noen jenter presset inn i overprisede Miss Sixty bukser, men det får da være en mellomting, syns du ikke? :)

Jeg ser LITT lenger enn på klærne, når jeg blir kjent med mennesker. Hva jeg synes er "digg" er for øvrig ikke din sak, samt det er totalt irrelevant.

Lenke til kommentar
Bare så jeg vet hva dere snakker om:

Er de såkalte blitzerne de ungdommene som har tatt over et hus i Oslo og nekter å gi det fra seg igjen?

Stemmer.

De er for øvrig ikke så glad i de voksne som har stjålet tusenvis av liv her i verden og folk som hater andre på rasistisk grunnlag.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Jeg ser LITT lenger enn på klærne, når jeg blir kjent med mennesker. Hva jeg synes er "digg" er for øvrig ikke din sak, samt det er totalt irrelevant.

Det er ikke irrelevant ettersom du først har svart på det, og en liten diskusjon på siden har begynt. :)

Jeg ser også selvfølgelig lengre enn klærne, men nå snakker vi først om blitzere generellt og ikke et individ. :)

Lenke til kommentar
Bare så jeg vet hva dere snakker om:

Er de såkalte blitzerne de ungdommene som har tatt over et hus i Oslo og nekter å gi det fra seg igjen?

Stemmer.

De er for øvrig ikke så glad i de voksne som har stjålet tusenvis av liv her i verden og folk som hater andre på rasistisk grunnlag.

Kan ikke helt skjønne hvordan/hvorfor dette godtas. Er de militante eller noe?

Her i Bergen blir husløse studenter kastet ut hvis de prøver å okkupere et hus..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...