Suppelars2k Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Kinky. Endret 11. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Hadde jeg sett deg 1. mai hadde jeg antakeligvis løpt etter deg jeg også. Men jeg tror jeg heller hadde pisket deg med Sovjet beltet mitt. junior stalin! Blitz er greie folk, har særlig sansen for antirasisme prosjektene deres... Endret 11. mai 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Greit nok at ikke alle er enige men hva i gokk er vitsen med å ty til vold? :roll Høyre klarer seg ganske bra uten å gjøre det (les Erna).. Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) synes vold er fint jeg! så lenge det er under kontrollerte omstendigheter.. edit: bare kødder.. Endret 11. mai 2004 av darapa Lenke til kommentar
Decline Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 frp er jo gode på det der med vold... men altså, hva gjør blitz verre enn kkk? kk er jo lovlig i usa. dreper blitz? Nei, de klasker et par wannabe amerikanere på sosse-skinka. dreper kkk? Vel, du trenger ikke lete lenge på google for å finne lange lister, nazi symboler osv. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Greit nok at ikke alle er enige men hva i gokk er vitsen med å ty til vold? :roll Høyre klarer seg ganske bra uten å gjøre det (les Erna).. Borgerskapet lar andre utføre volden for seg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Når ble KKK lovlig dere? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Greit nok at ikke alle er enige men hva i gokk er vitsen med å ty til vold? :roll Høyre klarer seg ganske bra uten å gjøre det (les Erna).. Blitz >----[ politiske partier ]-----< Høyreekstreme Blitz er ikke UH sitt motstykke, de er nynazistene sitt motstykke, på samme måte er UH på en måte SU sitt motstykke. Hva er poenget mitt? Det å sammenligne UH med Blitz blir feil. Endret 11. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 godt poeng HalTan! Blitz er en viktig motpart til nazistene! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 godt poeng HalTan!Blitz er en viktig motpart til nazistene! NYnazistene, that is. Lenke til kommentar
farke Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 godt poeng HalTan!Blitz er en viktig motpart til nazistene! Ved deduktiv logikk tilsier dette utsagnet at nazistene er et viktig motstykke til blitz. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Når ble KKK lovlig dere? KKK har aldri vært ulovlig som organisasjon. Det er handlingene deres som har vært ulovlige. Det er ikke så lenge siden de var ute på en større turne rundt i USA for å fremme saken sin. Noe de har lov til pga. freedom of speech. Men heldigvis synes folk flest at det er en søppelorganisasjon. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jepps, de taler til og med på rådhustrappa i diverse stater... Lenke til kommentar
nilka Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg må si at jeg finner utsagnene til unge hr. JoachimR svært underholdende da jeg selv er periodevis aktiv i Blitz miljøet. For meg ser det faktisk ut til at JoachimR mener at alle som har på seg et palestinaskjerf er blitzere, noe jeg vil ha meg frabedt. Hvem som har satt ut rykter om at Blitz skal komme med balltrær med pigger for å banke unge høyre folk er noe av det latterligste jeg har hørt. Disse ryktene er slik folk i Unge høyre kan finne på å sette ut selv for å skade et miljø de ikke liker. Blitz har faste møter og disse foregår stort sett mandager, ikke på et av disse møtene har det engang vært nevnt balltrær med pigger og i hvertfall ikke i sammenheng med unge høyre. Jeg kanke engang huske mye snakk om unge høyre jeg. Episoden med rådhuset er beklagelig og der mener jeg at "styret" i blitz gjorde en stot feil med å ikke komme med en offentlig unnskyldning med en gang og det er mange enige med meg i. Det jeg opplevde 1.mai i fjor var derimot at unge høyre hadde en stand på stortorvet når toget hadde begynt og at det der ble utvekslet ukvemsord og noe små spyttklaser, men dette var begge veier, barnslig ja men det får så være. Blitz aksjonsmetoder er hovedsakelig ikke-voldelige, ja de kan være provoserende, men tanken bak er ikke vold. Blitz største problem er at alle som misliker blitz tror at alle som er på venstresiden politisk, går i alternative klær eller har palestinaskjerf er blitzere... de fleste av disse hare aldri engang vært innom blitzhuset... Våkn opp JoachimR, bruk øya dine og se med, ta deg en tur sammen med meg på blitz så kan du se hva Blitz faktisk er og står for. Og ta det med ro vi hakke tenkt å banke deg med balltrær med pigger, men kanskje gi deg litt god mat. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Flott sagt Nilka. Håper JoachimR tar i mot oppfordringen din og ser at Blitz er normale oppegående mennesker. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Blitzere er normale mennesker Vaffler fra Blitzhuset kan jeg styre meg for. Blitzere som bedriver alskens propaganda og demonstrerer i alle mulige sammenhenger, er enda værre. I fjor hadde VAUH politibeskyttelse bak vår stand. I forifjor ble nemlig hele VAUH's styre banket opp. AV BLITZERE... Greit at Blitz skal være "ikek-voldelige", men når brorparten av medlemmene" eller hva dere kaller dere, er voldelige og tar frem palestinaskjerfet for å slå etter folk dere ikke liker med en gang, blir det for ille. Det er jo beklagelig hvis balltrær med pigger var gale rykter, men dere har jo tidligere brukt balltrær, dog uten påmonterte pigger. Hører dette til en ikek-voldelig "organisasjon"? Ja vel.. :errm: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Blitzere som bedriver alskens propaganda og demonstrerer i alle mulige sammenhenger, er enda værre. Ja huff, la de ikke vise hva de mener og utøve sin rett til å snakke det frie ord. La oss nekte UH å ytre seg, for jeg liker ikke UH... er voldelige og tar frem palestinaskjerfet for å slå etter folk dere ikke liker med en gang, blir det for ille. Russestreker. Er det virkelig noen forskjell om det er en russ med palestinaskjerf, eller en russ med UH-halsbånd som slår deg? Væs ås snill Jokke, ikke uttal deg om en organisasjon du vet NULL om. Det blir så sinnsykt tåpelig. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Etter å ha blit tsatt opp på en terrorliste av en blitzer, vet jeg MEGET godt hva jeg mener om dem. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Etter å ha blit tsatt opp på en terrorliste av en blitzer, vet jeg MEGET godt hva jeg mener om dem. :O OHNOES!!! Hadde jeg vært russ i år hadde jeg GLEDELIG terrorisert deg. Det KAN ikke ha noe med din generelle nedsettende drittungeholdning da? Way to go, og lykke til neste år (når du begynner i 10'ende, forresten, ikke 1.), for ikke å snakke om året etter der igjen. Phear teh russ of '06 Endret 12. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hadde jokkemann bodd i nærheten hadde jeg sikkert kidnappet han i russebilen og droppet han av et godt stykke vekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå