Gå til innhold

Ut med blitz


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er usvart her?

 

jeg mener at Blitzhuset bør rives fortere enn svint, ihvertfall bør blitzerne hives ut. jeg mener at det er en voldelig og kriminell orgaisasjon (siden dere ynder å bruke dette navnet).

 

Bødnene i TX har ikke gjort mange fortred. Det har derimot blitzerne i Oslo. Det er forferdelig at en forening av et politisk parti skal måtte trenge politibeskyttelse mot balltrær med pigger. Og ved en eventuell konfrontasjon, ville nok de venstre vendte journalistene jeg snakket om i sted, fremstille det som at " pappaguttene ble banket da de bevisst provoserte de snille blitzerne"...

Lenke til kommentar
jeg mener at Blitzhuset bør rives fortere enn svint, ihvertfall bør blitzerne hives ut. jeg mener at det er en voldelig og kriminell orgaisasjon (siden dere ynder å bruke dette navnet).

Rives? I dette bykomplekset ble Edvard Munch, nasjonens mest betydelige maler, født og vokste opp.

 

Bødnene i TX har ikke gjort mange fortred..

Om de hadde gjort noe fortred i denne saken ville jo ha vært interessant. En irrelevant opplysning. Men når vi først er inne på temaet kan du gjerne begrunne den også.

 

Det har derimot blitzerne i Oslo. Det er forferdelig at en forening av et politisk parti skal måtte trenge politibeskyttelse mot balltrær med pigger. Og ved en eventuell konfrontasjon, ville nok de venstre vendte journalistene jeg snakket om i sted, fremstille det som  at " pappaguttene ble banket da de bevisst provoserte de snille blitzerne"..

Det kan jeg ikke tenke meg noen andre enn den lokale Blitz-avisa ville skrevet. Vi har to store borgerlige aviser her i landet, VG og Aftenposten. Beskylder du dem for å være sosialister har du et temmelig vrengt, politisk bilde.

Lenke til kommentar

pff...

Eg mener forøvrig at vi godt kunne trengt en lignende organisasjon på vestlandet. I bergen fks.

Blitz er sterke støttspillere i anti rasisme og ant nazisme. Dette er viktig, vi har dessverre nazister i dette landet. Les her: http://blitz.no/info/diverse/antinazi250404.html

Men du har jo ofte gitt utrykk for at du synes rasisme er greit...:roll:

 

Blitz organisasjoner: http://blitz.no/info/grupper/andregrupper.html

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Ikke for å provosere men ikke alle støtter det amrikanske flagg,foldede hender og Høyre.

Høyre er ikke ensbetydende med foldede hender og amerikansk flagg. :no:

Det avhenger av hvilken del av partiet du ser på. De gamle, og skikkelige Høyre-folkene er langt mer anstendige. Unge Høyre, og den markedsliberalistiske del av det tradisjonsrike konservative partiet, går meget lenger i sin ideologi-blennede USA-støtte. Trist.

Endret av FreeBSD
Lenke til kommentar
Ikke for å provosere men ikke alle støtter det amrikanske flagg,foldede hender og Høyre.

Høyre er ikke ensbetydende med foldede hender og amerikansk flagg. :no:

Tenkte da litt på din avatar,den sier vel litt om ditt syn.

Dette sier jeg ikke for å provosere eller noe da en hver har rett til å ha sitt syn.

Personelig støtter jeg verken blitz eller høyre.

Lenke til kommentar
Ikke for å provosere men ikke alle støtter det amrikanske flagg,foldede hender og Høyre.

Høyre er ikke ensbetydende med foldede hender og amerikansk flagg. :no:

Tenkte da litt på din avatar,den sier vel litt om ditt syn.

Dette sier jeg ikke for å provosere eller noe da en hver har rett til å ha sitt syn.

Personelig støtter jeg verken blitz eller høyre.

Ja, forstod det.

 

Men at jeg er kristen og at jeg liker USA betyr faktisk ikke at hele UH gjør det.

Lenke til kommentar
Ikke for å provosere men ikke alle støtter det amrikanske flagg,foldede hender og Høyre.

Høyre er ikke ensbetydende med foldede hender og amerikansk flagg. :no:

Tenkte da litt på din avatar,den sier vel litt om ditt syn.

Dette sier jeg ikke for å provosere eller noe da en hver har rett til å ha sitt syn.

Personelig støtter jeg verken blitz eller høyre.

Ja, forstod det.

 

Men at jeg er kristen og at jeg liker USA betyr faktisk ikke at hele UH gjør det.

Mange i Kristen-Norge er USA-kritiske - de er ei heller ensbetydende. Hvilken tilknytning du har til USA har du aldri ønsket å fortelle om, og det er derfor vanskelig for meg å fatte din ekstreme overbevisning om nettopp dette landets superioritet.

Lenke til kommentar
Det er ikke gøy å løpe for livet med en blitzerruss med et palestinaskjerf klaskende mot leggende sine...

JEEEEZ! Russ er samma ulla, uansett politisk orientering.

En russ med palestinaskjerf er mye værre...

 

 

Og da snakker jeg av erfaring... Til orientering hadde han palenstianskjerf og hettegenser med "lenge leve blitz" på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...