Gå til innhold

DR008 - FTP server - feil passord!

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte DR008 fra www.fxpansion.com i dag, downloadet det (jøss, 4Mb...) og oppdaget jo da at jeg må logge inn på en FTP server for å hente biblioteket på 800MB med trommesamples og diverse.

Eneste problemet - er - at - amatørene har sendt meg feil passord. Jeg har ingen annen forklaring, og er målløs. Her betaler jeg for et produkt, og utviklerne, som forøvrig ikke bryr seg om å svare kundenes forespørsel noe særlig i support forumet, som de sier er det eneste stedet de vil hjelpe kundene sine, har enten sendt meg feil FTP passord eller forandret det UTEN å tenke på å sjekke registreringsmailen de sender kundene.

Kjempemoro :( sitter med trommesynthen og ikke en eneste sample, og jeg ser i forumet folk som ikke har fått svar på noe etter en uke, bare et halvfrekt svar i forumet istedet for hjelp.

Så, hva skal jeg gjøre nå, er det noen her som har kjøpt noe fra disse folka som vet hva jeg må gjøre? Kontakte dem? Og sitte med et ubrukelig program i opptil fler uker fordi de ikke gidder å svare? Downloade libraries fra et annet sted fordi jeg ikke får hva jeg har betalt for?

Sorry ass, men jeg er passe forbanna, dette er utrolig amatørmessig gjort av noen som har fått så mye skryt for sine produkter.

EDIT oppklaring..

Jeg fikk svar fra en hjelpsom bruker på KVR forumet - biblioteket er under oppdatering til ny versjon, og den har vært utilgjengelig i en uke på grunn av det (synes det er vel lenge men..).

Lastet ned noen gratis samples fra en prøvepakke i går for å prøve denne nyeste versjonen av DR008, og den er minst like enkel å bruke som jeg husker fra før :D $99 for denne pakken er altfor lite! Det er bare genialt.

Endret av Hidden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...