Solarstone Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) dette var et kupp kjøp fra min side fikk 2 Twinmos DDR PC3200 1GB brikker til 1000kr =) da er det morsomt å kjøpe ram fungerer utmerket bra hadde flaks når jeg kjøpte...ca 5-10min etter at de var lagt in så jeg de hehe Endret 11. mai 2004 av darapa Lenke til kommentar
Gef Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 -Feilpostet Vil heller ha denne tråden under webshoperfaringer enn Hovedkort, Prosessor og minne. Flyttes til webshoperfaringer Er du i tvil om hvor du skal opprette en ny tråd, er det bare å sende PM til mod/admin Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) vet vell ikke jeg. men er fornøyd jeg, så det er vell det samme det min tanke er vell at de var demo brukte kanskje !? men uansett ..så var det et godt kjøp i mine øyne ..(og sikkert andres også) Endret 11. mai 2004 av darapa Lenke til kommentar
Børge Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg skjønner ikke budskapet i denne posten: "Hei, se på meg! Jeg har vunnet i lotto!" Noe slikt? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Og "Hei, se på meg. Jeg "lurte" en bedrift til å gå med kraftig underskudd på denne varen" Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Og "Hei, se på meg. Jeg "lurte" en bedrift til å gå med kraftig underskudd på denne varen" Han lurte ikke MPX... MPX lurte eventuelt seg selv ved å prise brikkene lavt. Hvis et produkt har en gitt pris på nettet, og så sender ordrebekreftelse med samme pris når kunden har bestilt, så er det ikke noe umoralsk her. Det er ikke forbudt å benytte seg av et tilbud her i landet. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Enig med Ufo. Ingen grunn til å påstå at trådstarter har "lurt" noen butikk. Han gjorde et godt kjøp.....that's it! Gratulerer med kjøpet og håper du og brikkene dine får mange gode dager Og er ikke så rent lite misunnelig.......akkurat det jeg er på jakt etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå