Gå til innhold

Billig bærbar pc?

Anbefalte innlegg

Jeg har en stasjonær pc som har disse tinga:

Elitegroup K7S5A hovedkort med SIS735 brikkesett

AMD XP2200+ prosessor

512 MB DDR PC266

80 GB 7,200 rpm

ATI Radeon 64MB skjermkort

Den kostet 10.000 kr hos Multicom i september 2002.

På den har jeg spilt mange spill som f. eks. Max Payne 2.

Nå skal jeg ha meg en bærbar pc. Jeg lurer på om det finnes en bærbar pc som ikke koster så veldig mye mer som jeg kan spille spill på. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Max payne, Vice city, mafia f eks. Også er det viktig at det går an å kjøre programmet reason. Men se på det som står om den gamle pcen min da. Den er jo gammel og ikke spesielt bra i forhold til hva som er ute nå, så det må jo finnes noe likt? :hmm:

Lenke til kommentar
Denne Green C1300 15" 40GB 256MB CDRW/DVD. Koster 10795.

Men hvis spill ikke er så viktig så har komplett et bra tilbud på en bærbar Fujitsu Siemens Amilo K7600 til bare 7995,-

green leveres uten OS da... null nothing, det er vel litt kjipt? Hvertfal om man ikke har det fra før av. men,men min mening.. :ermm:

Lenke til kommentar
Men hvis spill ikke er så viktig så har komplett et bra tilbud på en bærbar Fujitsu Siemens Amilo K7600 til bare 7995,-

Hvor fant du den Amiloen til den prisen?

På komplett.no vel. Skrev det over jo. ;)

hehe det er en bra MEDION til ca. 10k også

Lenke til kommentar

Du må definitivt over 10.000 for en bærbar du kan spille Max Payne2, Mafia etc. Sjekket ut Multicom slik MrBlueJack anbefalte, der finner du det rimeligste realistiske alternativet fra 11.495,- (uten frakt). Det må som han sier et dugelig skjermort til. Du kan jo alltid vurdere bruktmarkedet, for en ny bærbar til den pris og med de krav du stiller eksisterer dessverre ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...