Gå til innhold

mystisk c&c generals zero hour problem

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

sitter å spiller litt zero hour skirmish, men opplever opptil flere ganger at spillet plutselig begynner å lagge noe sinnsykt, alt går i sirup, så etter 20sek så går det like silkeglatt som før.

har prøvd å bytte skjermkortdriver, hjalp ikke.

har patch 1.02

ic7 - p4c 3.0 - 9800pro

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg sliter med det samme. jeg har hørt en forklaring, men vet ikke om den stemmer. den gikk ut på at computeren (ai) bygger masse units og klarer å "låse" de fast i basen sin. units blir ståendes fast mellom bygninger og andre units og bare står der å gynger. dette tar visstnok mye ressurser...om denne teorien er korrekt vet jeg ingenting om.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
jeg sliter med det samme. jeg har hørt en forklaring, men vet ikke om den stemmer. den gikk ut på at computeren (ai) bygger masse units og klarer å "låse" de fast i basen sin. units blir ståendes fast mellom bygninger og andre units og bare står der å gynger. dette tar visstnok mye ressurser...om denne teorien er korrekt vet jeg ingenting om.

jeg har aldri opplevd dette før, er kun i den siste uken at dette har forekommet, merkelig at jeg ikke har opplevd det før når jeg har spilt zero hour.

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er en bug i cc zh når du spiller mot HARDE a.i med at a.i tenker så fort at hele dritten starte å hakke etterhvert som bygger mere. Spiller du mot easy, medium så er det ikke hakket, med at dem tenker mindre en harde.

Og nå som bfv er kommet ut er det enste som får updates, jeg har prøvd å maile både til svensk og engelsk ea kontor og får ikke konkret beskjed tilbake. Vært å lest på flere forskjelige forum og alle der sliter også med at det starter å hakke når dem spiller mot 1 eller flere harde.

Er litt teit at dette skjer bare i zh og ikke i vanlig generals, men det får bare være sån. Skal man spille zh uten at det hakke blir det nødt å være mot vanlige folk på nett eller på lan.

:hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...