Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 sitter å spiller litt zero hour skirmish, men opplever opptil flere ganger at spillet plutselig begynner å lagge noe sinnsykt, alt går i sirup, så etter 20sek så går det like silkeglatt som før. har prøvd å bytte skjermkortdriver, hjalp ikke. har patch 1.02 ic7 - p4c 3.0 - 9800pro Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Skjer akkurat det samme her, men har funnet ut at det bare skjer på noen maps, finner ingen sammenheng men.. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 jeg sliter med det samme. jeg har hørt en forklaring, men vet ikke om den stemmer. den gikk ut på at computeren (ai) bygger masse units og klarer å "låse" de fast i basen sin. units blir ståendes fast mellom bygninger og andre units og bare står der å gynger. dette tar visstnok mye ressurser...om denne teorien er korrekt vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) jeg sliter med det samme. jeg har hørt en forklaring, men vet ikke om den stemmer. den gikk ut på at computeren (ai) bygger masse units og klarer å "låse" de fast i basen sin. units blir ståendes fast mellom bygninger og andre units og bare står der å gynger. dette tar visstnok mye ressurser...om denne teorien er korrekt vet jeg ingenting om. jeg har aldri opplevd dette før, er kun i den siste uken at dette har forekommet, merkelig at jeg ikke har opplevd det før når jeg har spilt zero hour. Endret 11. mai 2004 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 jeg har opplevd det noen få ganger, da har jeg måttet restarte spillet... Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Jeg har intrykket av at det er feil på AI scriptinga på mange av brettene. På multiplayer lagger det ikke på de samme brettene. (iallefall ikke for meg) Endret 15. mai 2004 av Zlash Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Det er en bug i cc zh når du spiller mot HARDE a.i med at a.i tenker så fort at hele dritten starte å hakke etterhvert som bygger mere. Spiller du mot easy, medium så er det ikke hakket, med at dem tenker mindre en harde. Og nå som bfv er kommet ut er det enste som får updates, jeg har prøvd å maile både til svensk og engelsk ea kontor og får ikke konkret beskjed tilbake. Vært å lest på flere forskjelige forum og alle der sliter også med at det starter å hakke når dem spiller mot 1 eller flere harde. Er litt teit at dette skjer bare i zh og ikke i vanlig generals, men det får bare være sån. Skal man spille zh uten at det hakke blir det nødt å være mot vanlige folk på nett eller på lan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå