Insomniac Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) De har den ikke på elkjøp. Har kun sett den på spacworld. Husker ikke prisen, tror det var 1800-900, og hva som fulgte med? Har sett etpar bilder. Men hvordan er den IRL? Kanskje svart er best under tven så den ikke forstyrrer synsfeltet? Endret 11. mai 2004 av Insomniac Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Var nettopp en tur innom ComputerCity i Sandvika. Der stod det en Crystal Xbox. Aner ikke hvor du er fra i landet, bare tenkte å nevne det som et eksempel. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg har Crystal Edition, og synes den er langt stiligere enn den sorte. Det følger med to gamepads (Controller S, crystal farget selvsagt) og et spill. Tror det er Halo og Midtown Madness 3 du kan velge mellom. Om de selges andre steder tror jeg uansett det er til omtrent samme pris, du får sort billigere, men da kun med én gamepad. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg har sett den på Spaceworld på Mercur i Trondheim. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Bor i Bergen. Vil ha en idag så geniale svar søkes... FORT Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Ingen som vet om beste pris i Bergen? Noen som vet hvor de i det hele tatt selges da? Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) aaa Endret 12. mai 2004 av Insomniac Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Hmm, var inne på spaceworld sine sider og så at de sa de kun hadde de der. Da er jo saken grei... Har valget mellom Halo eller Midtown Madness 3. Da bør jeg vel ta halo? DVD kit kostet 350 på Elkjøp. Mener å ha sett de på tilbud til 170kr. Hvorfor koster de så mye på elkjøp? annet innhold i pakken? Endret 12. mai 2004 av Insomniac Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 hvordan sikrer jeg meg enxbox med samsung dvd spiller? den tar vel alt? og thompson tar alt utenom cdr og cdrw? Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Spaceworld har enerett på Crystal ja, samme kjede hadde også enerett på Playstation Silver veldig lenge. Er noen småbutikker utenom kjeder, samt nettbutikker som selger. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 men dvd spilleren... hvordan sikrer jeg meg en som tar alle formater? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Spaceworld har enerett på Crystal ja, samme kjede hadde også enerett på Playstation Silver veldig lenge. Eh.. Nei, det har de ikke... Vi selger den vi også! Hvor søren har du fått det fra at de har enerett? Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 De sier det på selv i annonser og på hjemmesidene deres. Og hvem er "vi"? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 De sier det på selv i annonser og på hjemmesidene deres. Og hvem er "vi"? Ja, hvem er "vi"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå