neste_nybegynner Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hei! Er det noen som har gjort seg erfaringer med å bruke iPod (eller lignende"dingser") til å lagre bilder fra digitalkamera? For iPod ser det ut som jeg må ut med 2.890 + minnekortleser til 990 så kommer jeg sikkert langt med minnekort i stedet.. Noen som har funnet en rimeligere løsning? Hilsen Jens Anders Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Tror du kan få en funksjon som heter picturebrigde eller noe slikt til ipod som kopierer bildene direkte fra kamera til ipoden, men jeg er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Du har jo cd og dvd brennere med innebygde kortlesere da... husker ikke helt linken nå, men tror ett av fabrikatene heter DiscSteno. Disse er gjerne billigere, og harddisker med kortlesere koster gjerne litt mer. CD og DVD plater er jo bedre egnet til oppbevaring på reiser hvor lagringsmediet kan bli utsatt for støt og ytre påkjenninger, enn det harddisker er. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Alle lagringsenheter fungerer visstnok bra, men noen bruker mye strøm og har derfor noe begrenset virketid. Dette må man være klar over, før man investerer i ekstern lagringsenhet. Lenke til kommentar
neste_nybegynner Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Takk alle sammen for gode innspill! Lenke til kommentar
neste_nybegynner Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Linken til produsenten fant jeg her . Etter raskt søk hos IT-butikken så fant jeg at de koster fra 1.705 - 2.119 kr. Da kan jeg vise bilder fra CD-plater på TV'en hos andre (som ikke har pc) samt tømme minnekort uten å måtte ha med pc. Dessuten så får jeg en DVD-leser.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå