Gå til innhold

Razer Boomslang 1000/2000 muser


Anbefalte innlegg

Hmmz...

 

Sitter med en logitech pilot wheel jeg også og til CS funker den utmerket. Har prøvd hauger av muser, optiske trådløse, trådløse og i alle variasjoner. Men uansett hvor jeg går inn for nye og "kewle" muser ender jeg opp med mine trofaste gamle logitechs. Min primary gaming-mouse var en av de derre første logitech'ene som kom med rullehjul i over 2 år. Den er reserve nå, gammal og muligens utslit før tiden. CS er et tøft game...lol!

 

I allfall sitter jeg nå med en ny og billig logitech pilot wheel PS/2, den lægger ikke (USB suuuuuger for å værra litt fjortis her..) og holder lenge for meg. Skjønner meg ikke på dette musehysteriet, det er mannen det kommer ann på I FPS', ikke bare musa! For de virkelige top-gamerne (er nok noen av dere her tenker jeg..) så er det nok merkbar forskjell på billig "skrap" alla logitech pilot wheel og dyre 2000dpi-muser, men faen, hvor mange av oss er det som egentlig drar noe særlig nytte av mus til 1000k? Så lenge jeg får fragza mine er jeg fornøyd!

 

Mvh DFN, en usnobbete musesosialist! :razz:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sitter her med en Logitech Dual Optical her , DETTE er ei all in one mouse , det skal jeg bare fortelle dere.

Jeg har spillt med BoomSlang 2000 i snart 6 måneder , og nå er den utslitt .

Men det gjorde ikke noe spessielt , etter jeg kjøpte denne musa spiller jeg bedre enn noen gang.

 

Så mitt råd er dropp BoomSlang og kjøp Logitech Dual Optical.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

"For de virkelige top-gamerne (er nok noen av dere her tenker jeg..) så er det nok merkbar forskjell på billig "skrap" alla logitech pilot wheel og dyre 2000dpi-muser, men faen, hvor mange av oss er det som egentlig drar noe særlig nytte av mus til 1000k? Så lenge jeg får fragza mine er jeg fornøyd!"

 

billig skrap? nå tar du litt hardt i syns jeg. vet mange gode gamere som bruker gamingmouse/pilot. 1000/2000dpi vs. 400dpi er ikke mye merkbart skal jeg si deg!

Lenke til kommentar

Virker som om ikke alle her skjønner hva faen dpi har å si for spillinga. For å si det sånn. Boomslang 2000 er ment for folk som spiller med høy sens, og boomslang 1000 er ment for folk som spiller med lav sens. Det er ikke sånn at 2000 dpi er bedre enn 1000 dpi bare fordi det er mer. Det blir liksom som å si at en stor fotball er mindre enn en litt mindre. Refresh rate er MYE viktigere enn dpi. En ting med Boomslang som gjør den dårlig imo er at musballen lett glipper. Det gjør at den etter litt bruk er vanskelig å spille med for folk med lav sens.

 

En annen ting er at intellieye musa ikke har 1500 dpi. Den tar 1500 bilder i sekundet, men det er ikke det samme.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg kunne svare på den delen av spørmålet som ikke er blitt besvart. :smile:

 

Grunnen til at Boomslang er vanskelig å få tak i er at Razer har hat full produskjonsstans i en god stund nå.

 

Razer var nære ved å gå dunken fordi noen i ledelsen hadde gjort dålige besluttninger (investert formye penger i feil greier).

 

Razer er nå back in buissines og begynner produksjon av ny Boomslangs i desember. Les mer på http://www.razerzone.com

 

Jeg er selv en razer fan. (min er ødelagt nå og jeg stresser med å finne kviteringa :wink: )

 

En ting som ivertfall er sikkert er at ideen bak razer er god. Razer er et gamer dedisert firma som lager sine produkter med tanke på gaming miljø.

 

Jeg tror mange av de som sitter her på fora og sier at razer er noe dritt, rett og slett ikke har brukt den lenge nokk. Boomslanger er noe man må venne seg til. Når jeg først begynnte syntes jeg den var "rar" jeg også. Men det jeg la merke til med en gang var at boomslangen alltid "var med" og etter en til to uker var skillzene mine meget forbedret. En annen grun til at folk syter kan være at de ikke har tweaket nokk. Appen' som er med boomslangen har plenty innstillinger for sensitivity og akselerasjon slik at den kan stilles in til akkurat dine preferanser.

 

Hm... dette er mine tanker iaffal...

 

jeg har ikke tenkt å komme med komentarer som: Logitech er besj :wink: og sånt, fordi det vet jeg rett og slett ikke. Jeg vet bare at jeg elsker min boomslang og hvis jeg ikke får ordna med en ny en på garantien løper jeg å kjøper en til.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt stresset med "spillemus".

Jeg har en Logitech Cordless Mouseman Optical som jeg er helt fornøyd med. Skal ikke skryte på meg å være kongen på haugen i CS, men den er virkelig bra til spilling også. Kombinasjonen av "ingen tråd" og "aldri mer musedritt" (det som setter seg på hjula inni musa) er bare en opplevelse; Anbefales!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...