Gå til innhold

HJELP! Bærbar og eksternt tastatur

Anbefalte innlegg

Har en Medion Notebook og har kløna lenge nok med tastaturet der til å få krampe i fingrene. Så jeg kobla til et eksternt tastatur men har masse problemer med det. Den fungerer som den skal en time, kanskje to.. Ledningen er ikke løs eller noe, tastaturet får strøm (det lyser), den bare begynner å trykke villt på en bokstav eller tegn og går i hundre. Eller så reagerer den ikke i det hele tatt, jeg sitter og skriver helt vanlig, så stopper den bare. Helt plutselig. Er det en kollisjon mellom det faste og det eksterne tastaturet, en driver-greie? Har prøvd det eksterne med og uten å installere driver til det. Samme problemet. Men det funker igjen etter en omstart da, men jeg gidder jo ikke omstarte hver time liksom..

Noen som vet hva jeg kan gjøre? :no: Pliiis hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har brukt den på en stasjonær før jeg tok den hit, ikke noe problem der. Har prøvd et annet tastatur oxo, som fungerer fint på den stasjonære, men har samme problemet på laptopen. Så det må jo være noe å gjøre med laptopen da..

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd med tre forskjellige tastaturer på laptopen, alle har samme problem der. På den stasjonære fungerer de alle fint. Prøvd et trådløst og avansert tastatur, et helt vanlig (kjedelig) et, og et type "smart" tastatur..

Ingen som tror det kan være noe driver-greier eller noe? Aner ikke hva jeg skal gjøre jeg altså.. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...