Eric Green Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Jeg har sett mange pene tastatur. Her er et av dem: Jeg leter etter et lite og snedig tastatur noenlunde a la det som er bilde av ovenfor. Hvis noen vet om noe ville jeg satt stor pris på om du kunne dele det med meg. Hva som helst! Takk! Lenke til kommentar
Eric Green Skrevet 7. april 2002 Forfatter Del Skrevet 7. april 2002 Det jeg glemte å skrive var at det må ha norsk oppsett. Beklager. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Tastaturet det er bilde av er et happy hacker tastatur. Et søk etter det på google, så finner du vel egentlig det du trenger :smile: Har selv prøvd å skrive på det, og iom. at tastene er 100% størrelse (virka i alle fall sånn), så er det helt greit å skrive på. På tg hadde geekstuff.no folka sånne tastaturer med seg, men sida er ikke oppe ennå, godt mulig de begynner å selge det når de får opp sida.. Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 http://www.linuxbutikken.no/product_info.p...products_id=307 :smile: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 1.110,- for ett slikt "simpelt" tastatur? Lenke til kommentar
Eric Green Skrevet 7. april 2002 Forfatter Del Skrevet 7. april 2002 Hadde det bare eksistert med norsk oppsett. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Quote: On 2002-04-07 22:50, borre skrev:1.110,- for ett slikt "simpelt" tastatur? Det sier litt om hvor få slike tastaturer som blir produsert og solgt Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Du kan jo prøve å få tak i de gamle Pro Keybordene fra Apple(de med av/på knapp). De er i midistørrelse. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Hehehe... for et elendig tastatur. Hva hvis et program henger seg opp eller en av prosessene må avsluttes? "Ctrl"+"Alt"+"Delete"? Går nok ikke det nei. Da er nok dette tastaturet bedre Det har hvertfall "Ctrl"-tast. Og det er veldig lite og snedig. Sveinl. Opss... jeg så ikke control-tasten øverst. _________________ Chieftec Scorpio bigtower 340W ABIT KG7, AMD XP1600, Taisol CGK760 POV GF3, 768MB TwinMOS DDR, SB1024 60GB Western Digital, 56x Acer 24x Plextor, Logitech cordless optical [ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-04-13 10:18 ] Lenke til kommentar
Noty Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 http://www.geekstuff.no/varer.php?katid=Keyboard Der er prisen 595.- Lenke til kommentar
Eric Green Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 C. Alshus - Ingen dum idé. Jeg har mange ganger tenkt at de tastaturene er smellpene. Jeg vet også hvor jeg kan få tak i et. Men det jeg lurer på er om disse kan brukes problemfritt på en PC. Jeg vet ingenting om Mac. Vet du om dette vil fungere fint? Lenke til kommentar
Eric Green Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 C. Alshus - Når jeg tenker over det mangler og har dette tastaturet taster PC tastaturet har og ikke har, henholdsvis. Det blir for mye for meg. Lenke til kommentar
errgo Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Eneste jeg har sett i Norge er på http://www.psdata.no Noname TB-5, Mini Keyboard PS/2 Norwegian Fåes i både hvitt og svart. Lenke til kommentar
Eric Green Skrevet 22. april 2002 Forfatter Del Skrevet 22. april 2002 Tastaturet fra psdata er det beste med "norsk" oppsett jeg har kommet over til nå. Takk. Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Se på http://www.telelink.no/ de har noe sinnsykt sexy tastatur til de Verdens minste PC'ene sine. Så på den på ITExpo. Hadde lyst på en sånn kun for å få tastaturet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå