XzysteRr Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Lagt inn 3 innlegg om problemer med forskjellige bærbare... aldri fått no svar... hmmm... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Tror nok at de som bruker tiden sin her vet mer om andre. Det spørs hva du lurte på det. Kan ikke huske å ha sett noen av postene dine. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Legg spørsmålene dine inn på forumet under www.barbara.no istedet for hardware. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Legg spørsmålene dine inn på forumet under www.barbara.no istedet for hardware. Ta en titt til så ser du at han har plassert denne riktig. Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) hvis du beveger øyeepla litt lenger nedover lista så vil du se denne. Tidligere har jeg postet denne.. Endret 11. mai 2004 av XzysteRr Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Er nok fordi du ikke har skrevet dem inn på barbara ja. Det siste problemet hadde jo heller ikke med bærbar spesielt å gjøre, men software. Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Er nok fordi du ikke har skrevet dem inn på barbara ja. Det siste problemet hadde jo heller ikke med bærbar spesielt å gjøre, men software. men det er på en måte en "driver" til noe som som er på laptopen.. en mail LED... Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Barbara er det samme forumet som hardware... Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Ikke vær tåpelig, de satte ikke opp en seksjon for Bærbare maskiner for at folk skulle spørre om mail LED ! Lenke til kommentar
TMH Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 helt enig.. Det er ikke mange som svarer på ting her Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Enkelte ting er umulig å gi godt svar på uten å undersøke/feilsøke på maskina. "Maskinen min er død, det kommer ikke bilde på skjermen, hva er galt?" Det er like lett å svare på det som "bilen min starter ikke, hva er galt?" hvis man ikke får se, høre eller titte under panseret. Tror ikke at du skal være så veldig rask med å dømme brukerene nord og ned av den grunn. Det er faktisk en årsak til at det finnes fagfolk som driver med reparasjon av ting i verksteder, men jeg skal jo være enig i at det ville vært kjekt med en verden hvor alt kunne fikses over telefon eller over et forum som dette. Personlig ser jeg på denne tråden som avansert bumping av de trådene du linker til... Lenke til kommentar
akerman Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 syster, what is the point of your post? I'd like to know that. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå