Lurifaksen Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Poenget er at 6600 sine piksler ikke er så store at bildet blir uskarpt. Skjermen er altså stor og skarp. K700 har kanskje bittelitt skarpere bilde, men er det nødvendig på en så liten skjerm? Når vi vet hvor skarpe bildene på 6600 er, så vet vi alle at det er bedre med stor skjerm, enn enda skarpere skjerm. La oss ta et PC eksempel: Du vil heller ha en 19" skjerm i 1280X1024, enn en 15" skjerm i 1600x1200 (selv om oppløsning har MYE mer å si på PC skjermer) Lenke til kommentar
jendor Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Såklart - når man snakker om så store forskjeller Lenke til kommentar
jendor Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Men det er da ikke så mye vits med en kjempe god skjerm, når den blir så liten at alikevel blir "vaskelig" å se hva som står der. Skjermen på K700 er jo uansett ikke liten da... Lenke til kommentar
WackoJacko Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) OK OK Endret 17. november 2004 av WackoJacko Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jævla FRIKER! Har dere alvorlige fritids problemer? Når dere tar fram tommestokken for å regne ut antall pixler per mm2 har det faen meg gått for langt! Om det er 25 eller 25,5 pixler per mm2 spiller vel ingen jævla rolle for en NORMAL mobilbruker..... .. Ærlig talt, ro deg ned.. Personlig synes jeg 6660 er altfor stor, og skjermen aner jeg ikke.. Men oppfatningen er at oppløsning teller mer en fysisk størrelse.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 tror k700 skjermen blir helt grei for den vanlige bruker jeg pga 1) den er vel omtrent like stor som T610 og 30 sin skjerm som er helt OK. (syns jeg, også har de solgt masse) 2) den har mye bedre oppløsning enn ovennevnte tlfer.. selvsagt går det og på smak og behag men jeg vil tro flertallet foretrekker telefoner av K700s størrelse. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 selvsagt går det og på smak og behag men jeg vil tro flertallet foretrekker telefoner av K700s størrelse. er nok sannt, men mange er nok desverre ikke klar over mulighetene osv. med symbian telefoner.... (Og alle har ikke heller bruk for de fordelene heller ) Lenke til kommentar
jendor Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jævla FRIKER! Har dere alvorlige fritids problemer? Når dere tar fram tommestokken for å regne ut antall pixler per mm2 har det faen meg gått for langt! Om det er 25 eller 25,5 pixler per mm2 spiller vel ingen jævla rolle for en NORMAL mobilbruker..... Ro deg ned. Hvis du synes det er så f*kkings ille å diskutere her inne.. hvorfor oppholder du deg i det hele tatt her da? De fleste her inne er ikke "normale" mobilbrukere... det er brukere med en stor interesse for mobiltelefoner, altså mer enn det "normale". Som godt kan finne på å diskutere ting utover det som DU anser som "normalt". Hvis du ikke har noe saklig å komme med, la heller være å poste. Du gir ikke akkurat mye inntrykk av å være seriøs med dette innlegget ditt. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 selvsagt går det og på smak og behag men jeg vil tro flertallet foretrekker telefoner av K700s størrelse. er nok sannt, men mange er nok desverre ikke klar over mulighetene osv. med symbian telefoner.... (Og alle har ikke heller bruk for de fordelene heller ) Er det en fordel hvis du ikke trenger eller bruker det?? Bare spør.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå