Gå til innhold

N-6600 vs Sonyericsson K700

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HAr 6660 så mye bedre skjerm ? .. Uansett, jeg ville tatt K700, 6660 er stor, kladdete, og jeg har ikke bruk for "symbian" ( skrives det sånn )

Og jeg vil ha Mp3 som ringetone, det går på K700, om det går på 6660 veit jeg ikke!

Lenke til kommentar

Nokia 6600: pga. minnekort, symbian og skjerm

K700: Størrelsen i forhold til 6600 og radio.

6600 er det beste valget av disse to ifølge meg, symbian er ifølge meg en god nok grunn i seg selv for å avgjøre mobil kjøpet...

Sc0ot: Size matters, større skjerm er en fordel.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Nokia 6600: pga. minnekort, symbian og skjerm

K700: Størrelsen i forhold til 6600 og radio.

6600 er det beste valget av disse to ifølge meg, symbian er ifølge meg en god nok grunn i seg selv for å avgjøre mobil kjøpet...

hva er så bra med symbian ?

Lenke til kommentar

Et ord: Mulighetene.

Symbian gjør på en måte mobilen til noe helt annet en kun mms/sms og ringing.

Symbian er jo egentlig et sammarbeid imellom et par produsenter (er vel eid av Ericsson , Panasonic, Nokia, Samsung, Siemens og Sony Ericsson hvis jeg ikke husker helt feil.) med et felles opperativ system som åpner for felles 3parts.programvare som kan gjøre mye rart. Itillegg har ofte symbian telefonene store skjermer og minnekort.

ta gjerne en titt her og se litt på hvilke nyttige (og unyttige) programmer som eksisterer til symbian ;)

Lenke til kommentar
Sc0oT: her ser du hvor mye større displayet er på 6600. Det er også endel lysere, men kanskje ikke så ekstremt som på dette bildet :)

040406_164402.jpg

Ser nå at K700 har mindre skjerm, men skjermen er vell fortsatt en god del bedre en T630 o.l ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...