Gå til innhold

Sint/Agressiv Musikk

TLZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er vel et par sanger som får ut litt agresjon. gennerelt er jo Mudvayne agresjonsmusikk som synger om mye fuck og suck og sånn. hender at jeg hører på det også.

hvis man er deppa kan man jo høre på Sirrenia (Goth Metal), Tristania (Goth Metal) og Dark Tranquillity (Goth Metal) dette er triste band, med triste sanger. hender at jeg hører på det også.

når det gjelder Linkin Park er det, det mest ræva bandet jeg har hørt ever. Nu-Metal er det værste man får tak i. æsj.

Du motsier deg selv ganske kraftig her. Først anbefaler du Mudvayne. Deretter skriver du at "Nu Metal er det værste man får tak i." Mudvayne er Nu Metal!

Dark Tranquillity er forøvrig ikke ett Gothic Metal band, men ett Melodiøst Death Metal band.

EDIT: Jeg er kanskje pirkete på sjangrene, men rett skal være rett. :cool:

Endret av OterOter
Lenke til kommentar
Du motsier deg selv ganske kraftig her. Først anbefaler du Mudvayne. Deretter skriver du at "Nu Metal er det værste man får tak i." Mudvayne er Nu Metal!

Nu-metal er verdens latterligste sjanger. Man kan ikke sette Linkin Park, Mudvayne, Limp Bizkit og Slipknot i samme sjanger???

Mudvayne er fantastisk. Ryan Martinie er vår tids STORE bassist. Jeg vil trekke paralleller mellom han og folk som Les Claypool og Stanley Clarke. ;)

Lenke til kommentar

Nu-metal er verdens latterligste sjanger. Man kan ikke sette Linkin Park, Mudvayne, Limp Bizkit og Slipknot i samme sjanger???

Hvorfor i alle dager kan man ikke det? Selv om du syns Mudvayne er fantastisk og de andre bandene du nevner elendige (vet ikke om du syns det, men virker slik) trenger ikke det bety at Mudvayne er i en annen sjanger enn de. Det finnes gode og dårlige band alle sjangre. Jeg f.eks elsker Katatonia og syns Kemet er elendig. De er begge i samme sjanger, men det betyr ikke at jeg skal like dem begge.

Skal si meg enig i at Mudvayne er i en helt annen liga enn de andre bandene du nevner, men de spiller fortsatt nu-metal. Liker i hovedsak ikke Nu Metal selv, men har faktisk en Mudvayne cd stående i hylla. "World So Cold" er forøvrig en fantastisk sang. ;)

Endret av OterOter
Lenke til kommentar

Jeg tør påstå at det er like stor forskjell mellom Mudvayne og Linkin Park som det er mellom Naglfar og Tre Små Kinesere.

De hører rett og slett ikke hjem i den båsen, ikke pga av kvaliteten, men pga den musikken de spiller. :shrug:

Lenke til kommentar
Jeg tør påstå at det er like stor forskjell mellom Mudvayne og Linkin Park som det er mellom Naglfar og Tre Små Kinesere.

De hører rett og slett ikke hjem i den båsen, ikke pga av kvaliteten, men pga den musikken de spiller. :shrug:

Joda. Det er forskjell på Linkin Park og Mudvayne, men vil alikevell plassere Mudvayne i Nu Metal "båsen." Vet også om folk som er enige med meg. Linkin Park er vell kanskje like mye pop som det er Nu Metal.

Lenke til kommentar
Poenget min er at Numetal er en meningsløs "sjanger" da det sier lite eller ingenting om bandene som spiller den. Om jeg får velge så vil jeg si at f.eks Mudvayne spiller noe sånn som "progressiv melodisk metal". :-p

Joda kan si meg enig med det meste der. Selv om jeg og mange andre vil plassere Mudvayne i nu metal sjangren. Selv om jeg mener de ligger milevis foran alle andre band som spiller slik. De er liksom ett hakk over...

Uansett er det jo ett kjent faktum at det ofte oppstår uenigheter når musikk skal puttes i ulike kategorier. Vi kan i hvertfall konkludere med at Mudvayne er bedre enn Linkin Park. :!:

Lenke til kommentar
Jeg for min del elsket Linkin Park for 6-7 år siden. Poenget mitt er ikke at det ene bandet er "bedre" enn det andre. De spiller rett og slett IKKE den samme musikkstilen.

Er Mayhem trance?

hmmm der satt du meg fast. :hmm:

Fra spøk til alvor. Nei Mayhem er ikke Trance og min konklusjon i forrige innlegg var en spøk hvis du ikke skjønte det.

Endret av OterOter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...