H4ngm4N Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Korn - Take a Look in the Mirror er et veldig sint album til tider. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Blood Red Thorne - Altered Genesis Lenke til kommentar
si_men Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) jeg vil vel egentlig kalle ST.Anger albumet til Metallica en kanske aggresiv plate. i forhold til de har laget før Endret 9. juli 2005 av si_men Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 nei altså. musikken for meg har 2 sider. enten blir jeg forbanna over musikken eller så slapper jeg dønn av. angresjon. tja, vet ikke helt hvilken musikk jeg hører på da, men det må jo bli Black/Death Metal. Wintersun-Death And The Healing Wintersun-Starchild er vel et par sanger som får ut litt agresjon. gennerelt er jo Mudvayne agresjonsmusikk som synger om mye fuck og suck og sånn. hender at jeg hører på det også. hvis man er deppa kan man jo høre på Sirrenia (Goth Metal), Tristania (Goth Metal) og Dark Tranquillity (Goth Metal) dette er triste band, med triste sanger. hender at jeg hører på det også. Derimot hvis man skal ha noe glad metal må vel Freedom Call være noe. hvis jeg skal høre på noe rørende musikk som får meg til å tenke hører jeg på Sonata Artica, Freedom Call, Satyricon, Dimmu Borgir. når det gjelder Linkin Park er det, det mest ræva bandet jeg har hørt ever. Nu-Metal er det værste man får tak i. æsj. Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 men hvis du skal høre på noe band som du virkelig blir forbanna av bør alle metal fans høre på Hkon eller hva no enn den amerikanske gjøken heter. jeg blir sikkelig forbanna når jeg hører på den musikken. ble aggresiv første gangen jeg så reklamen. det var ikke bare musikken som gjorde meg aggresiv. det var også en annen ting, men det skal ikke nevnes her. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Isis - Oceanic (Forrige plate) Der er diverse låter (f.eks The Other) som sparker ifra. Lenke til kommentar
si_men Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Man kan også bli aggresiv av sanger hvor artisten(e) synger om noe personen hater og du er helt enig med artisten Hvis dere skjønner hva jeg mener?? Det kan jo være mye forskjellig som: Metal, Rap, rock osv osv........... Endret 9. juli 2005 av si_men Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Isis - Oceanic (Forrige plate) Der er diverse låter (f.eks The Other) som sparker ifra. Hør, hør! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Accept e fin og få ut sinne på. Son of a bitch Son of a bitch! Kiss my ass!! son of a bitch!!! ..... Son of a bitch!! yoooou asshole!!!! edit: jeg vil vel egentlig kalle ST.Anger albumet til Metallica en kanske aggresiv plate.i forhold til de har laget før Jaahaa, hørt motorbreath, whiplash, four horsemen??? Du er vel en av dem som bare et om nothing else matters..... Trur det er navn for sånne som deg.... "pus" Endret 10. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) @skate4life: St. Anger er nok noe av det mest aggresive Metallica har laget, selv om det er langt langt ifra den beste. btw. Hvis det i det hele tatt er noen som er "pus" så er det de som går rundt og "tøffer" seg slik som du gjør. Jeg anbefaler Meshuggah eller Strapping Young Lad, noe av det sinteste jeg har hørt ihvertfall. Genial musikk uansett humør egentlig. Men når jeg er skikkelig forbanna så går det mest i diverse sint thrash metal som Lamb of God og Sepultura. Endret 10. juli 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Anaal Nathrakh skal vel være sint nok? Lenke til kommentar
si_men Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 edit:jeg vil vel egentlig kalle ST.Anger albumet til Metallica en kanske aggresiv plate.i forhold til de har laget før Jaahaa, hørt motorbreath, whiplash, four horsemen??? Du er vel en av dem som bare vet om nothing else matters..... Trur det er navn for sånne som deg.... "pus" For det første så vet en del om Metallica, siden de har vært favoritt bandet mitt i snart fem år (og er det fortsatt). For det andre så er St.Anger en kanske aggresiv plate i forhold til de andre platene (generelt), Kill em`all er en aggresiv plate det å, men på en annen måte, f.eks de er veldig unge noe som gjør at James ikke synger så veldig "fint". sanger som "motorbreath" og "Metal milita" er aggresive på en annen måte. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 TLZ, har ikke behov for å tøffe meg for noen. Og st.anger er ikke fin sinna musikk, trommene har så stygg lyd og alt bare faller sammen til en svær hæv med tull og tøys. Men kill em all Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Slipknot og Murderdolls har mye sint/agressiv musikk. Dope & Motorpshyco har også en del. Sinte sanger: Murderdolls - I take drugs (litt latterlig) Slipknot - Surfacing Dope - Die Motherfucker Slipknot - Wait & Bleed Slipknot & Soulfly - Jump Da fuck up Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Ok, la oss være sinna: De hardeste? - Anaal Nathrakh - Vital Remains - Behemoth - Immolation - Deicide - Naglfar De litt snillere? - Anorexia Nervosa - Babygrinder - Dillinger Escape Plan - Prostethic Cunt Kongeband hele gjengen. Edit: Samples: Behemoth - Slaves shall serve Naglfar - Spoken Words Of Venom Endret 11. juli 2005 av LarsP Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Wow, den Naglfar sangen sparka rompe... *Laste ned den andre samplen.* Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Når eg skrur opp volumet på max og lar Dimmu Borgir, Gorgoroth,Enslaved,Satyricon og litt hard punk ala The Casualties flyte ut i rommet blir eg glad EDIT: Naglafar sparket ropma skikkelig hardt Endret 11. juli 2005 av Mala Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Wow, den Naglfar sangen sparka rompe... *Laste ned den andre samplen.* Naglfar - Diabolical Anorexia Nervosa - New Obscurantis Order er to av de beste albumene jeg har i hylla. LØP OG KJØP!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå