Gå til innhold

Sint/Agressiv Musikk

TLZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei altså. musikken for meg har 2 sider. enten blir jeg forbanna over musikken eller så slapper jeg dønn av. angresjon. tja, vet ikke helt hvilken musikk jeg hører på da, men det må jo bli Black/Death Metal.

Wintersun-Death And The Healing

Wintersun-Starchild

er vel et par sanger som får ut litt agresjon. gennerelt er jo Mudvayne agresjonsmusikk som synger om mye fuck og suck og sånn. hender at jeg hører på det også.

hvis man er deppa kan man jo høre på Sirrenia (Goth Metal), Tristania (Goth Metal) og Dark Tranquillity (Goth Metal) dette er triste band, med triste sanger. hender at jeg hører på det også.

Derimot hvis man skal ha noe glad metal må vel Freedom Call være noe.

hvis jeg skal høre på noe rørende musikk som får meg til å tenke hører jeg på Sonata Artica, Freedom Call, Satyricon, Dimmu Borgir.

når det gjelder Linkin Park er det, det mest ræva bandet jeg har hørt ever. Nu-Metal er det værste man får tak i. æsj.

Lenke til kommentar

men hvis du skal høre på noe band som du virkelig blir forbanna av bør alle metal fans høre på Hkon eller hva no enn den amerikanske gjøken heter. jeg blir sikkelig forbanna når jeg hører på den musikken. ble aggresiv første gangen jeg så reklamen. det var ikke bare musikken som gjorde meg aggresiv. det var også en annen ting, men det skal ikke nevnes her.

Lenke til kommentar

Man kan også bli aggresiv av sanger hvor artisten(e) synger om noe personen hater og du er helt enig med artisten :p Hvis dere skjønner hva jeg mener??

Det kan jo være mye forskjellig som: Metal, Rap, rock osv osv...........

Endret av si_men
Lenke til kommentar

Accept e fin og få ut sinne på. Son of a bitch

Son of a bitch! Kiss my ass!! son of a bitch!!! ..... Son of a bitch!! yoooou asshole!!!!

edit:

jeg vil vel egentlig kalle ST.Anger albumet til Metallica en kanske aggresiv plate.

i forhold til de har laget før

Jaahaa, hørt motorbreath, whiplash, four horsemen??? :nei:

Du er vel en av dem som bare et om nothing else matters..... Trur det er navn for sånne som deg.... "pus"

Endret av skate4life
Lenke til kommentar

@skate4life: St. Anger er nok noe av det mest aggresive Metallica har laget, selv om det er langt langt ifra den beste.

btw. Hvis det i det hele tatt er noen som er "pus" så er det de som går rundt og "tøffer" seg slik som du gjør. ;)

Jeg anbefaler Meshuggah eller Strapping Young Lad, noe av det sinteste jeg har hørt ihvertfall. Genial musikk uansett humør egentlig.

Men når jeg er skikkelig forbanna så går det mest i diverse sint thrash metal som Lamb of God og Sepultura.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
edit:
jeg vil vel egentlig kalle ST.Anger albumet til Metallica en kanske aggresiv plate.

i forhold til de har laget før

Jaahaa, hørt motorbreath, whiplash, four horsemen??? :nei:

Du er vel en av dem som bare vet om nothing else matters..... Trur det er navn for sånne som deg.... "pus"

For det første så vet en del om Metallica, siden de har vært favoritt bandet mitt i snart fem år (og er det fortsatt).

For det andre så er St.Anger en kanske aggresiv plate i forhold til de andre platene (generelt), Kill em`all er en aggresiv plate det å, men på en annen måte, f.eks de er veldig unge noe som gjør at James ikke synger så veldig "fint". sanger som "motorbreath" og "Metal milita" er aggresive på en annen måte.

Lenke til kommentar

Slipknot og Murderdolls har mye sint/agressiv musikk. Dope & Motorpshyco har også en del. Sinte sanger:

Murderdolls - I take drugs (litt latterlig)

Slipknot - Surfacing

Dope - Die Motherfucker

Slipknot - Wait & Bleed

Slipknot & Soulfly - Jump Da fuck up

Lenke til kommentar

Når eg skrur opp volumet på max og lar Dimmu Borgir, Gorgoroth,Enslaved,Satyricon og litt hard punk ala The Casualties flyte ut i rommet blir eg glad :yes:

EDIT: Naglafar sparket ropma skikkelig hardt :dribble:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...