Nidhogg Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Skin greasy and nakedtounguing her rotted anus Oh good god... yup! you better belive it! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 noen passe brutale sanger på Exhumed - Anatomy is destiny albumet også.. "Keeping yourself alive as you're force-fed your own flesh If you don't eat up, you're truly dead meat Legs turned to stumps, bloody drinks gargled in clumps In this case you really are what you eat..." Lenke til kommentar
Bronseku Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 De beste sinnalåtene jeg vet om til nå er: In Flames - Square Nothing Iniquity - Bullets Breath Personlig må jeg si at In Flames er geniale! Håper det var flere enn meg som var på konserten i Rockefeller for en stund siden. Lenke til kommentar
Edru Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Nirvana - Negativ Creep Usansynlig fett riff. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg anbefaler Converge, Destiny, Caliban, Heaven Shall Burn, Cataract, Naiad, Shai Hulud, Strongarm, Earth Crisis, JrEwing(gamle materiale), Blood has been shed, Killswitch Engage, From Autumn To Ashes, Alexisonfire(emosjonelt samtidig som det er aggresivt), Every time i die, shadows fall, as i lay dying, dead blue sky, coalesce osv osv. Er så mange band jeg kan nevne, men gidder ikke. De som hører på hardcore kjenner nok igjen ganske mange av de jeg har nevnt. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Vital Remains. Alle sangene er sinna Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Venetian Snares - All the children are dead og A lot of drugs Utrolig bra, rytmisk sinnamusikk. Skal love deg, disse slår ikke feil! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Cradle of filth - Hollowed by the name Turboneger - fuck the world Slayer - behind the crooked cross Ozzy Osbourne - get's me though Venom - witching hour Immortal - solarfall Metallica - Enter Sandman Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg skulle gjerne ha uploada mp3-lista mi, er vel et par tusen sinte låter der. Men, kan jo nevne et par sinte band: Inquity Macabre Meshuggah (tidenes mest geniale band!!!!) OTEP (ikke Opeth nei!) noe av Powerman 5000 Slipknot Sepultura Anal Cunt (!) Carpathian Forest -------- ps: ikke noe synth her, da blir det ikke sinna - aggressivt: JA, sinna: NEI! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Anal Cunt (!) "Your kid commited suicide because you suck." Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 "anal cunt - domestic violence is really really really funny" "anal cunt - hitler was a sensitive man" "anal cunt - i snuck a retard into a sperm bank" og den beste av de alle: "anal cunt - guess which 10 of these are actual song titles" faen, for en gjeng! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 "Anal Cunt - You're Pregnant So I Kicked You In The Stomach" Og min favoritt: "Anal Cunt - I Respect Your Feelings As A Woman And A Human Being" Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Keep The Topic, please? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Vi gjør jo forsåvidt det: Nevner sangtitler til et sinna metalband. Chimaira - Cleansation <-- der, enda en fet sang! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Power Trip og Pure Hatred er bedre... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Metallica \m/(>_<)\m/ Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Mye aggresjon i: Damageplan Deride Grimfist Devildriver Dew-Scented Hatebreed Killswitch Engage Pantera Red Harvest Sepultura Soulfly Soulgrind Soul Demise Zuul FX mvh pantera Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Cannibal Corpse, Dying Fetus og Iniquity. Rett og slett brutalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå