Venerable Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Immortal er faktiskt favoritt bandet mitt, ble redd jeg skulle si for mye fra dem, så kanskje jeg var for redd. + Jeg brukte ikke så utrolig lang tid på lage listen, eller... Skrev jo ganske mye, men prøvde å bli ferdig så fort some mulig. Jeg er enig at Sons of the Northern Darkness er utrolig sinna, men alle sangene er nesten like sinna, så det var vanskelig å velge ut noen spesielt sinna Endret 26. mai 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 hmmm.. Jeg føler at noe mangler, nemlig en anbefalning av : Cannibal Corpse's "Entrails ripped from a virgins cunt" eller Carcass's "Genital Grinder I & II" Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Immortal er faktiskt favoritt bandet mitt, ble redd jeg skulle si for mye fra dem, så kanskje jeg var for redd. + Jeg brukte ikke så utrolig lang tid på lage listen, eller... Skrev jo ganske mye, men prøvde å bli ferdig så fort some mulig. Jeg er enig at Sons of the Northern Darkness er utrolig sinna, men alle sangene er nesten like sinna, så det var vanskelig å velge ut noen spesielt sinna ..så...så...menneskelig å gjøre feil Men skal man høre på Cannibal Corpse, er det lurt å ikke lese tekstene. Du kommer garantert til å bli spysjuk. Eksempel Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hm. Jeg synes Hatebreed mangler. Om du vil ha en konsentrert miks av sinne, frustrasjon og hat så er ikke det noe dårlig valg. Med Hatebreed - You will not see me fail i ørene løfter jeg sikkert 10kg mer i benk Damen sier hun før høyt blodtrykk bare hun får forbi kontoret mitt når jeg sitter der og hater og banker løs på tastaturet (skriver oppgave) Og så synes jeg kanskje the Cumshots burde vært nevnt, det er kanskje litt "hørt det før"-faktor over noen av sangene, men trykk mangler de ikke! Lenke til kommentar
Svin Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Gammel Slayer er aggressiv musikk det. Tom Araya er sint. The final swing is not a drill It's how many people I can kill Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Raised Fist, låten "Dedication" er nokk det man kaller agressiv musikk Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Du har jo Slipknot - Duality Litt aggressiv til tider...... Lenke til kommentar
SoW Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Noen blir sint og syk av dette bandet, mens jeg får lyst til å dra på "fylla" anyway: Dimmu Borgir... Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Vil du ha aggresiv/sinna musikk er jo Meshuggah alltids noe.... Eks: Meshuggah - War Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Immortal - Suns That Sank Below Lenke til kommentar
Svin Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Immortal - Suns That Sank Below Litt for lite aggressiv vokal Sjekk heller "When humanity is cancer" av Anaal Nathrakh. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 D.O.A. - Extreme Terror D.O.A. = Diciples of Annihilation Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Immortal - Suns That Sank Below Litt for lite aggressiv vokal Sjekk heller "When humanity is cancer" av Anaal Nathrakh. hør på musikkspillet også da, et av det mest råeste jeg har hørt Lenke til kommentar
Svin Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 hør på musikkspillet også da, et av det mest råeste jeg har hørt Jepp. Enig i det. Gitarene i Immortal har et særpreg en skal lete lenge etter. Fikk dessverre med meg kun en konsert før de ga seg Lenke til kommentar
moray Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 F.eks. Slipknot - New Abortion Slipknot er noe av det mest rampete innen "skatemusikken" synes jeg.. ellers: Manowar WASP Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 hør på musikkspillet også da, et av det mest råeste jeg har hørt Jepp. Enig i det. Gitarene i Immortal har et særpreg en skal lete lenge etter. Fikk dessverre med meg kun en konsert før de ga seg sånt er kjipt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Skin greasy and nakedtounguing her rotted anus Oh good god... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 "skatemusikken" En slik sjanger eksisterer ikke. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 "skatemusikken" En slik sjanger eksisterer ikke. Har en egen sjanger som heter skatepunk, der NOFX definitivt er det beste bandet. Veldig energisk og på grensa til hardcore(punk). Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 NOFX er ikke på grensen til skikkelig punk en gang... men men det er en annen diskusjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå