Gå til innhold

Sint/Agressiv Musikk

TLZ

Anbefalte innlegg

Immortal er faktiskt favoritt bandet mitt, ble redd jeg skulle si for mye fra dem, så kanskje jeg var for redd. + Jeg brukte ikke så utrolig lang tid på lage listen, eller... Skrev jo ganske mye, men prøvde å bli ferdig så fort some mulig. Jeg er enig at Sons of the Northern Darkness er utrolig sinna, men alle sangene er nesten like sinna, så det var vanskelig å velge ut noen spesielt sinna ;)

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Immortal er faktiskt favoritt bandet mitt, ble redd jeg skulle si for mye fra dem, så kanskje jeg var for redd. + Jeg brukte ikke så utrolig lang tid på lage listen, eller... Skrev jo ganske mye, men prøvde å bli ferdig så fort some mulig. Jeg er enig at Sons of the Northern Darkness er utrolig sinna, men alle sangene er nesten like sinna, så det var vanskelig å velge ut noen spesielt sinna ;)

..så...så...menneskelig å gjøre feil

Men skal man høre på Cannibal Corpse, er det lurt å ikke lese tekstene. Du kommer garantert til å bli spysjuk. Eksempel

Lenke til kommentar

Hm. Jeg synes Hatebreed mangler. Om du vil ha en konsentrert miks av sinne, frustrasjon og hat så er ikke det noe dårlig valg. Med Hatebreed - You will not see me fail i ørene løfter jeg sikkert 10kg mer i benk :wee:

Damen sier hun før høyt blodtrykk bare hun får forbi kontoret mitt når jeg sitter der og hater og banker løs på tastaturet (skriver oppgave) :yes:

Og så synes jeg kanskje the Cumshots burde vært nevnt, det er kanskje litt "hørt det før"-faktor over noen av sangene, men trykk mangler de ikke!

Lenke til kommentar
hør på musikkspillet også da, et av det mest råeste jeg har hørt

Jepp. Enig i det. Gitarene i Immortal har et særpreg en skal

lete lenge etter. Fikk dessverre med meg kun en konsert før de

ga seg :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...