Fragletrollet Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Liker du "RÆVMUSIKK"? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Liker du "RÆVMUSIKK"? hva er det? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 om folk ikkje liker LP, så vel og bra det... men gjer det for riktig grunn... Er lei av å høyre folk sei at dei ikkje liker en type band fordi 14isser liker det osv.. Ka skjer om alle 14isser begynner å digge black metal då? skal vi plutselig ikkje høyre på det lenger? bandet er like sammensatt som backstreet boys... men at folka kan spele kan absolutt ingen ta fra dei.. offtopic: har dei begynt å lage sine egne sanger no? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Liker du "RÆVMUSIKK"? hva er det? Det var du som satte definisjonen.... Dere kunne spart dere for mye tid hvis dere bare la alt sammen i kategorien RÆV MUSIKK! det er så ensformig dritt, at dere orker hører på dette! hver eneste sang er jo klin lik! Men dette er jo seff bare min HO Herifra Derfor. Btw: hva betyr HO ? Endret 15. mai 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Setter en knapp på "huble opinion" (?) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Hvis The Dillinger Escape Plan blir for lite aggressivt så kan Ion Dissonance si skive "Breathing Is Irrelevant" være av interesse. MP3er her. Endret 16. mai 2004 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Det er nå sånn at de har noen elementer av metal, og derav blir det nærmest en ny sjanger. Jeg syns det blir for dumt når man skal finne akkurat den sjangeren som passer til en gruppe. Slik jeg ser det skaper hver gruppe sin egen sjanger. Jeg holder meg til å beskrive musikken med de enkleste : rock, pop, metal, elektronika...osv Der motsier du deg selv, da metal kommer av rock, som kommer av blues.. Så derfor vil ikke det funke sånn. skjønner deg, men det å sette et band i sjangeren: klassiskmelodiøstsymfoniskpoweradventuremetal blir litt for mye av det gode ,yns nå jeg. da er det bedre å bare si metal. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Digger The Doors eller TAAB? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Teksten på The end sitter godt spikra Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Fear Factory er knallbra Men jeg blir litt skuffet nå over at INGEN HER ennå har nevnt SOULFLY! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 1349 - Pitch Black 1349 - I Breathe Spears Aeternus - Soulslayer Aeternus - The Lair of Anubis Aeternus - Under the Eternal Blackened Sky Akercocke - A Skin For Dancing In Akercocke - Enraptured By Evil Burzum - Stemmen Fra Tårnet Cannibal Corpse - Hammer Smashed Face Cannibal Corpse - I Will Kill You Cannibal Corpse - Absolute Hatered Carpathian Forest - The Suicide Song Carpathian Forest - The Swordsman Chton - Book of Black Earth Darkthrone - Cromlech Deicide - Kill the Christian Deicide - Mad at God Deicide - Serpents of the Light Gorgoroth - Revelation of Doom Gorgoroth - Krig Gorgoroth - Funeral Procession Grimfist - Primal Aggression Immortal - Blizzard Beasts Immortal - Suns that Sank Below Immortal - Battles in the North Immortal - Blashyrkh (Mighty Ravendark) Immortal - Wrath form Above Immortal - Damned in Black Mayhem - Chainsaw Gutsfuck Mayhem - Deathcrush Mayhem - Funeral Fog Mayhem - Freezing Moon Nargaroth - Black Metal Ist Krieg Nargaroth - Pisen Pro Satana Nargaroth - Abschiedsbrief des Prometheus Nile - Unas Slayer Of The Gods Old Man's Child - The Old Man's Child Tsjuder - Beyond the Grave Tsjuder - Deamons Journey Windir - Black New Age Windir - Saknet Windir - Kampen Windir - Ending Windir - Martyrium I could go on forever! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) når noe blir Black Metal blir det ikke automatisk sint... (men mye av det er sikkert sint også alså... men black metal er ikke helt min greie) EDIT: Vel liker noe av det nå i ettertid Endret 9. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Når folk snakker Linkin park ( - One step closer) tenker jeg Lostprophets - Shinobia vs Dragon ninja hmmm... merkelig. når jeg hører folk snakke om Linkin Park tenker jeg:FJORTISSALARM!! . Da er det best å komme seg til helvete derifra Når folk snakker ned om personer som liker Linkin Park rister eg på hovudet og er oppgitt. ...den eg-er-så-kul-fordi-metallica-ruler-og-linkin-suger attituden er patetisk..imo Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hehe... Papa Roach har så godt som BARE sint musikk da Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 når noe blir Black Metal blir det ikke automatisk sint...(men mye av det er sikkert sint også alså... men black metal er ikke helt min greie) Er ikke helt enig i det, all BM jeg har hørt er sint. Men jeg nevnte ikke bare masse tilfeldig BM, er jo Death Metal der og + Jeg valgte noen sanger som er spesielt sinte. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 vel, man må jo også ta med de virklig sinte hardcore-bandene. noen som hørt noe på Manifest, forresten? sint, sint, sint hardcoremetal som utfordrer den jevne headbanger. Scarface^ - joda, black og deathmetal er vel og fint det, (jada, noen hater krist, noen filosoferer om jordens sanne kreatur og noen av dem river tarmer ut av bestemoren din) men det er jo ikke spesielt sint, mener nå jeg, det har liksom ikke drivet. Det sklir gjerne litt for mye ut til å gi skikklig slagkraft, som igjen gir driv. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Når folk snakker Linkin park ( - One step closer) tenker jeg Lostprophets - Shinobia vs Dragon ninja hmmm... merkelig. når jeg hører folk snakke om Linkin Park tenker jeg:FJORTISSALARM!! . Da er det best å komme seg til helvete derifra Når folk snakker ned om personer som liker Linkin Park rister eg på hovudet og er oppgitt. ...den eg-er-så-kul-fordi-metallica-ruler-og-linkin-suger attituden er patetisk..imo Beklager ,men jeg er ikke så kul fordi Metallica ruler Jeg er så kul fordi at Turboneger ruler Endret 20. mai 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Disse er bra. De er usigna, men de har fete låter. http://www11.nrk.no/upunkt/urort/framework...nd&band_id=1794 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå