TLZ Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Eg er ikke sint akkurat nå, men eg viss eg er det så er det ingeting som er bedre enn å høre på litt sint/agresiv musikk. Den må gjerne være politisk engasjert. Husk at sint musikk og hard musikk nødnvendigvis ikke er det samme. nevner noen her eg... Teksten trenger ikke være sint... Blanding av sint og trist funker også.. Rage Against The Machine - Freedom Rage Against The Machine - Wake Up Rage Against The Machine - Killing In The Name Of System of a Down - Prison Song System of a Down - P.L.U.C.K. System of a Down - Boom! System of a Down - War? Machine Head - Exhale The Vile Machine Head - Crashing Around You Amen - Coma America KoRn - Twist KoRn - Somebody's Someone Sepultura - Roots Bloody Roots Sepultura - Dictatorship Fleste artister som er nevnt lager generelt sett mye agressiv musikk... Andre så har gode forslag? EDIT: Har fått litt mer raffinert musikksmak siden siste, måtte fjerne litt dritt... Endret 9. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 RATM, Public Enemy eller NWA - Fuck the Police Blood Brothers - Burn Piano Island, Burn (ikke nødvendigvis "sint", men passer ypperlig som sinnamusikk :--) KoRn - Y'all want a Single Nine Inch Nails - Terrible Lie SOAD - Fuck The System Turbonegro - Hobbit Motherfuckers Turbonegro - Raggare Is A Bunch of Motherfuckers Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) P.O.D - Sett it off << RISE - Let your spirit fly RISE- Stand up for yourself RISE- Hold your head up high >> Three days grace - Home Three days grace - I hate everything about you i grunn er "hele" albumet sint (self-titled) Endret 11. mai 2004 av dub Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Mayhem Tapeworm project Sepultura Entombed Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Tapeworm project Trent Reznor. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 øøøh.. hmm.. kanskje du skulle prøve å sjekke andre topics, med litt annen vri, isteden for å legge inn en ny plagsom tråd? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 øøøh.. hmm.. kanskje du skulle prøve å sjekke andre topics, med litt annen vri, isteden for å legge inn en ny plagsom tråd? 'Ok' Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) The Dillinger Escape Plan - Calculating Infinity. A colossal cacophony of soul-searing vocals, pile-driving riffs, unorthodox percussive punishment, and scattershot speed. To hele MP3er kan høres på Relapse Records sin side -> Link. Endret 11. mai 2004 av Nisje Olm Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 øøøh.. hmm.. kanskje du skulle prøve å sjekke andre topics, med litt annen vri, isteden for å legge inn en ny plagsom tråd? øøøh.. hmm.. kanskje DU skulle prøve å sjekke andre FORUM, med litt annen VENNLIGHET, isteden for å legge inn en ny plagsom POST? Jeg har ikke sett lignende tråder før... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Pantera - fucking hostile.... dra til sides når han brøler "ooooooo fucking hostile...." blir jo redd Ellers er mykje pantera bra sint musikk...iallefall i mine ører... Ellers totalt enig i Rage (A.T.M.) Et par låter på motorpsycho - demon box som er bra sinte også.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Sjekk ut denne tråden for litt sinna musikk. Vet ikke helt om det er helt hva du er etter, ''men give it a shot''. [her.] Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 vel kankje noe av det.... men dine forslag var bare forferdelige... bråk og sinne er ikke det samme Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Ikke alltid nei. Men ofte! Sinne, aggrisivitet og melankoli går godt sammen. Endret 11. mai 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Eminem - Stan Nja... det har sinte partier så er det vel en trist sang... En slags blanding av trist og sint, akkurat som System of a Down - Chop Suey! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Hehe Fragle, søtt. Hører kanskje på helvetes musikk, men innerst inne er jeg en liten følsom guttunge Love u2 btw =P Endret 11. mai 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hører kanskje på helvetes musikk, men innerst inne er jeg en liten følsom guttunge Med rosa armbånd. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Må jo følge opp techno stilen da! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Når en hører på Disturbed så får en ut en del agresjon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå