KVTL Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 I dag når jeg skulle starte opp pcen min kom det ikke opp skjermbilde, skjermn var svart. Men det som var rart var det at de 4 Ledene bak viste rødt istedenfor grønt, vet dette er sånne info led som viser hva som er galt. Kikket på MSI sine hjemme sider men der stod det ikke noe. Dette er en 2 år mmel pc som jeg bygde selv, ikke noe er oppgradert og det har funket fint helt til nå. Kan det være skjermkortet? (skjermkortets vifte funker ihvertfall og skjermen reagerer ved å gå i svar og blinke grønt hvis jeg setter inn den) Hovedkort ms6398 MSI Skjermkort MSI G4 4200Ti 128mb ddr ram Ram 2* 256mb Apacer pc 2100 ram P4 1,7Ghz Skjerm Samtron 96P (tror jeg det var) takker for all hjelp.. MVH Kristian Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Last ned manualen fra msi sine hjemmesider. Der står det hva det betyr. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Gjorde det men der står det bare at det er ram feil og det er det ikke.. Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hvordan VET du at det ikke er ram feil? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Ta ut skjermkortet, hvis det fremdeles lyser 4 røde når du starter så er det ikke skjermkortet. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Hafeiltestet litt nå. 1 Lyser fortsatt rødt på skjermkortet 2 Det er ikke ramen siden det ikke lyser feilmelding på de. Eneste som gjenstår da er prosessoren å teste, skal se om jeg får testet den i dag eller på søndag hos noen jeg kjenner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå