JSS Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Er det noen som vet om det finnes en bok om php på Norsk? Jeg kunne lest php-bible, men den er på engelsk og php er vanskelig nok å lære på Norsk... Lenke til kommentar
JSS Skrevet 7. april 2002 Forfatter Del Skrevet 7. april 2002 _________________ Hvis alle gode ting er tre, hva er da dobbelt så bra...... .::ULTRANET.TK::. [ Denne Melding var redigert av: JSS på 2002-04-07 22:17 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Undrer du på om noen kjenner til en norsk bok, eller hvorfor du klarte å poste 3 ganger? Sjekket Bokkilden sine bøker om php - ingen norske. Kan du engelsk, så finnes det veldig mange lettleste bøker. PHP er langt fra vanskelig å lære seg - holder selv på å gjør det nå. Lenke til kommentar
JSS Skrevet 7. april 2002 Forfatter Del Skrevet 7. april 2002 Quote: On 2002-04-07 22:19, borre skrev:Undrer du på om noen kjenner til en norsk bok, eller hvorfor du klarte å poste 3 ganger?Sjekket Bokkilden sine bøker om php - ingen norske.Kan du engelsk, så finnes det veldig mange lettleste bøker. PHP er langt fra vanskelig å lære seg - holder selv på å gjør det nå. Er det noen du anbefaler som er lett å lære? Har hørt mye bra om PHP Bible, er den lett(og god) å lære fra? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Har ikke lest PHP Bible, så den kan jeg ikke si noe om. Jeg leser PHP4 - A beginners guide av Bill McCarthy. Veldig lettlest! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 har selv lest 'Beginning Php 4' fra wrox. synes dette har vært en gange ålreit bok å starte med.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå