Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1 grunn til at det er bra at det ikke går er att

vi andre kan lese dem senere og lære noe

men det skulle ha vert sånn at ett inlegg som ikke er svart på ,

på 30-40 dager automatisk ble slettet?

det hadde vert oppryddende

og jeg er enig i at det hadde vert fint om man kunne slette sine egene poster,

både innlegg og hele tråder.

da slipper man å skrive

-glem det(slett meg)

om man angrer seg osv

Lenke til kommentar

Grunnen til at me ikkje tillet sletting av postar, er at dersom den som starta tråden bestemmer seg for å slette sitt innlegg, så forsvinn resten av tråden samtidig. Det er berre moderatorar og admins som kan slette trådar, og slik kjem det til å fortsette å vere. :)

Lenke til kommentar

Hadde blitt bittelitt kjipt hvis noen hadde startet en kjempelang tråd, og bestemt seg for å slette hele stasen etter 300 sider. Samme hvis noen sletter innlegget sitt i en diskusjon etter at andre har svart og motargumentert for senere å si "Jeg sa ikke det! Har du bevis?"

Lenke til kommentar
I de årene jeg har frekventert diverse fora har jeg (faktisk) aldri opplevd at noen har gjort det. Jeg vil tro at postere skjønner at leserne vet hva de virkelig sa, og dermed lar være å synke til et så barnslig nivå.

På eit forum på denne størrelsen er det derimot ingen garanti for at folk ikkje er så "barnslige", som du kaller det. Vi hadde et tilfelle for en stund siden der en bruker slettet alle sine innlegg på forumet (dette var i overgangsperioden fra phpBB til IPB, og brukarane kunne då slette eigne postar). Sånt vil me ikkje ha noko av, sidan ein god del av vitsen med eit forum er tapt dersom ein risikerer at gamle, men nyttige diskusjonar forsvinn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...