genesis Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 phanti Skrevet 12/05/2004 : 08:26 Gleder meg så sinnsykt til det spillet kommer, men det jeg gleder meg mest til er å se om mp delen duger noe.. Er jo det som spill har handlet om for meg hvertfall. dette er (PC). Har lest tidligere at grafikkmotoren setter begrensinger for mp delen. det blir bare 4player deathmatch, om det ikke var feilinformasjon, eller de har giddet/klart å forandre på det. på xbox kommer det coop. (men der faller jo grafikken fra, slikt jeg ser det) Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 phanti Skrevet 12/05/2004 : 08:26 Gleder meg så sinnsykt til det spillet kommer, men det jeg gleder meg mest til er å se om mp delen duger noe.. Er jo det som spill har handlet om for meg hvertfall. dette er (PC). Har lest tidligere at grafikkmotoren setter begrensinger for mp delen. det blir bare 4player deathmatch, om det ikke var feilinformasjon, eller de har giddet/klart å forandre på det. på xbox kommer det coop. (men der faller jo grafikken fra, slikt jeg ser det) Det har nå jaggu hatt tid til å forandre på ting,sllik at det blir ultimat utgave,får hope de har brukt tiden fornuftig. Husker med bismak fra E3 i fjor, om at nå var det på vei og vi har forsatt ikke sett spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg