ttt Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 dette er gode nyheter for skjermkort produsentane som akkurat har slept sine nyaste skjermkort. og sjølvsagt alle fans av serien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 dette stemmer ganske godt overens med denne infoen irriterer meg over at jeg aldri fikk svar på mailen jeg sendte til det tyske spillbladet når jeg spurte om bekreftelse. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Doom III vil bli gitt ut når det er ferdig, og ferdig blir det til sommeren, skal vi tro Activision og id Software. Les artikkelen her Lenke til kommentar
insider Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Gode nyheter - da har man noe finne på i den sommerfeiren man har Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Gode nyheter.Selv om jeg ikke har kraftig nok til å spille det. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Det var fint å høre, gleder meg til spillet. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) xbox først? vist det er denne artikkelen du tenker på: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=6562 så var det bare ein spøk. ellers så veit eg ikkje kva som kjem først. men eg reknar med at pc versjonen evt. kjem litt før x-box. edit: det er og vert og merke seg at det er pc versjonen denne artikkelen handler om Endret 11. mai 2004 av ttt Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 endelig får jeg se hva direct x9 grafikkortet mitt er god får.. neida..men dette blir sikker bra Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg ser også at de nettbutikkene som er linket fra doom3.com, altså ebgames.com, gamestop og bestbuy - som nylig ikke hadde noen utgivelsesdato å komme med - er konkrete på datoen alle sammen. Dog er det ikke samme dato, men det er nå så... krysse fingre... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg ser også at de nettbutikkene som er linket fra doom3.com, altså ebgames.com, gamestop og bestbuy - som nylig ikke hadde noen utgivelsesdato å komme med - er konkrete på datoen alle sammen. Dog er det ikke samme dato, men det er nå så... krysse fingre... altså, ingen av de har peiling på utgivelsesdatoen bare så det er sagt. ingen av butikkene der vet noe som ikke vi vet, og det at de alle har konkret dato men alle datoene er forskjellig,det sier jo litt... de opererer stort sett med utgivelsesdatoer som de selv mener passer ypperlig, på denne måten sikrer de seg også en del forhåndsbestillinger fra folk som tror at datoen som opereres med stemmer. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Det var fint å høre, gleder meg til spillet. Nettopp! Jeg også. Lenke til kommentar
nord Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 xbox først? vist det er denne artikkelen du tenker på: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=6562 så var det bare ein spøk. ellers så veit eg ikkje kva som kjem først. men eg reknar med at pc versjonen evt. kjem litt før x-box. edit: det er og vert og merke seg at det er pc versjonen denne artikkelen handler om ohh, hehe fikk ikke med meg noen av delene Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 for de som lurer så kommer doom3 til PC først. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Ja dette var gode nyheter..bare det ikke kommer i juni, for da er det EM Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Doom III vil bli gitt ut når det er ferdig, og ferdig blir det til sommeren, skal vi tro Activision og id Software. <a href="http://gamer.no/art.php?artikkelid=7326">Les artikkelen her</a> Alt jeg har og si om Doom3 er dette "dette er faen meg ikke spill for småbarn"!!!!!!, noe av det værste dvs skumelt jeg noen gang har spilt. Hvis Dåvøy ikke total forbyr denne skal jeg spise coveret. Grafikken, gameplay banker alt sålangt som halflife 2, far cry Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Doom III vil bli gitt ut når det er ferdig, og ferdig blir det til sommeren, skal vi tro Activision og id Software. <a href="http://gamer.no/art.php?artikkelid=7326">Les artikkelen her</a> Alt jeg har og si om Doom3 er dette "dette er faen meg ikke spill for småbarn"!!!!!!, noe av det værste dvs skumelt jeg noen gang har spilt. Hvis Dåvøy ikke total forbyr denne skal jeg spise coveret. Grafikken, gameplay banker alt sålangt som halflife 2, far cry vil ikke akkurat påstå at laila dåvøy burde gripe til våpen når det gjelder doom3.. dog mener jeg at manhunt er et spill som burde ha fått kraftigere reaksjoner fra visse politikere, men det viser jo bare at det eneste laila dåvøy gjorde var å hive seg på "ban gta3" bølgen som gikk for fullt i verden da australia boikottet det. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Ja dette var gode nyheter..bare det ikke kommer i juni, for da er det EM Amen Lenke til kommentar
phanti Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Gleder meg så sinnsykt til det spillet kommer, men det jeg gleder meg mest til er å se om mp delen duger noe.. Er jo det som spill har handlet om for meg hvertfall. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Bare pass på kildekoden......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg