Shikaru Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 jeg bruker wasd . er vel mest normalt nå til "dags". hehe er vel det jeg bruker i alle spill.. kanskje ikke sånn veeeeldig gamle spill som man bare trenger piltaster for da. wasd bruker jeg for det meste i first person spill som cs , halflife eller battlefield vietnam. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg bruker abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg bruker abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Bruker lett piltastene for jeg er en profesjonell pro gamer. 1 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Tastatur må være det absolutt mest ubrukelige kontrollsystemet som finnes. Mine to femører. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Imponerende at denne tråden har kommet opp i 5 sider på et enkelt spørsmål som fortjener en undersøkelse... Selv bruker jeg forøvrig wasd om jeg skal bruke mus samtidig eller de andre tastene er i nærheten av Enter, eller piltaster om jeg skal bruke hårreisende knappekombinasjoner på "feil side av tastaturet"... Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg har alltid brukt w,a,s,d og er storfornøyd med det. Grunnen er nok fordi jeg bruke ofte "shift" og "ctrl" knappene. Dem er jo ofte løping og kne-posisjon. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 WASD har vært fast brukt her i mange, mange år. I gamle dager rundt Duke Nukem 3D-tiden, gikk det dog i pil-tastene (samt Page Up og Page Down for å sikte opp/ned). Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 I spill som WoW bruker jeg bare musen, da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 WASD for newschool, piltaster / numpad for oldschool. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Har i det siste året gått over til ESDF, som i og for seg er mye bedre og lettere mtp på andre taster som Tab, shift og CTRl, samt space. Har et lite forslag til alle her: Prøv å spill med ESDF i en time og se forskjellen. Da kan man bruke knappene som QWA til andre ting, f.eks activation ( vanligvis E ) osv, litt dumt med strafing da, men pleier å bruke Q og A til det. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Bruker wasd på samtlige spill, bare det ikke er bilspill (Noe jeg skjeldent spiller). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå