knutby Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 asdw her, men på Rainbow six serien så må jeg bruke piltastene... Kjenner en som bruker , og . til sidestepp! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 wasd er helt overlegent til fps-spill... Dette grunnet det enkle faktum at tastene rundt er mye mer tilgjengelig og kan brukes til mange funksjoner som ellers ville vært mye lenger unna. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 WSAD, siden der har du flere knapper innen kort rekkevidde i motsetning til piltastene. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg er nok en ESDF-slave i actionspill (samt Lierox, hvor jeg skyter med musa ). Nå for tiden har det gått en del i RPG og RTS, og da brukes det litt andre kombinasjoner... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 jeg har pianofingre så jeg bruker 5 ,L ,D , page down funker fett Neppe 1 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Men de som er mest pro bruker nok denne: E SDF Da har du flere taster på hver side. Nemlig. Bra at det er noen som har skjønt det. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 frykter for at jeg skiller meg ut her. jeg bruker (og har alltid brukt) piltastene, enter, shift, ctrl, insert, delete, home, end, pgup, pgdown, numpad 0, 1, 4 og numpad del. trenger ikke flere knapper enn det Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 frykter for at jeg skiller meg ut her. jeg bruker (og har alltid brukt) piltastene, enter, shift, ctrl, insert, delete, home, end, pgup, pgdown, numpad 0, 1, 4 og numpad del. trenger ikke flere knapper enn det Kjører på samme oppsettet jeg og. Så du er ikke helt alene. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Bruker ESDF når jeg spiller FPS'er, føler at det er greiest sånn. Endret 12. mai 2004 av rasgar Lenke til kommentar
Kromstag Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Det beste for ikkje å seie ultimate er: ..............................................T (Framover) ...........(Sidestep venstre) F G H (Sidestep Høgre) .........................(Dukk) X (Bakover) ...............................(Hoppe)Space Då har du mest muleg tastar for handa og vetlefingen får kvile. Prøv dette og du kjem garantert ikkje til å angre. Dette oppsettet er for dei som har musa i høgre handa. Endret 12. mai 2004 av Beefcake Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 wsad i alle spill utenom bilspill ,der bruker jeg piltastene ennaa. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Bruker stort sett piltastene. Syns det fungerer best. Enter til "bruk/use"-knappen Ctrl - dukke Num-0 - reload Shift - walk/run Delete - drop weapon Page Down/up - prone/stand-toggler Bruker scrollehjulet til å endre våpen, og scrolleknappen til å hoppe. Installerte Hitman Contracts for et par dager siden, og har ikke endret oppsettet enda :\ *blitt vandt med wasd* Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Tenkte jeg skulle gå fra WASD til TFGH selv.. Mitt på tastaturet med gode binde muligheter på begge sider. En annen "snål" variant jeg har sett: opp ned : ED.. strafe: BN Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 T, F, G, H er det som ruler... Lettere å fløtte henda bort til f.eks. "L" om noe skal gjøres i et spill, enn fra W, A, S, D... Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Det beste for ikkje å seie ultimate er: ..............................................T (Framover) ...........(Sidestep venstre) F G H (Sidestep Høgre) .........................(Dukk) X (Bakover) ...............................(Hoppe)Space Då har du mest muleg tastar for handa og vetlefingen får kvile. Prøv dette og du kjem garantert ikkje til å angre. Dette oppsettet er for dei som har musa i høgre handa. Jeg bruker omtrent det samme. Jeg har engelsk tastatur som standard og da fungerer Alt Gr som en vanlig Alt-tast i spill. Jeg bruker den til å dukke. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 w,a,s,d Brukte nok piltastene før, men gikk fort og lett å omvende seg. Lenke til kommentar
Tiny Tim Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Det beste for ikkje å seie ultimate er: ..............................................T (Framover) ...........(Sidestep venstre) F G H (Sidestep Høgre) .........................(Dukk) X (Bakover) ...............................(Hoppe)Space Då har du mest muleg tastar for handa og vetlefingen får kvile. Prøv dette og du kjem garantert ikkje til å angre. Er det mulig... en har mest mulig taster tilgjengelig med komboen yghj Det er mitt på tastaturet... Selv så bruker jeg wasd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå