Potetfar Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Ja, åssen styrer du folk i dataspill? Selv har jeg akkurat gårr over til w, a, s, d, da jeg fant ut at piltastene er for gammelt og vanskelig. Men har du også gått over til w, a, s, d, (for lengst) eller bruker du de gamle piltastene? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Ja, åssen styrer du folk i dataspill? Selv har jeg akkurat gårr over til w, a, s, d, da jeg fant ut at piltastene er for gammelt og vanskelig. Men har du også gått over til w, a, s, d, (for lengst) eller bruker du de gamle piltastene? Beror heeeeelt på spillet det. De fleste spill i dag bruker da wsad som standard, da andre knapper er lettere tilgjengelig rundt fingrene. Derimot er det ganske fett å spille CS med wsad og piltastene - UTEN mus Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Derimot er det ganske fett å spille CS med wsad og piltastene - UTEN mus med touchpad!! Lenke til kommentar
Timur Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Lol, dere bruker piltastene, så n00bz og gammeldagse dere er a! Bruker w,a,s,d når jeg en sjelden gang spiller, brukte vel piltastastene før jeg og. Må egentlig si at jeg er mye mer imponert over de som behersker piltastene i spill, enn de som bruker w, a, s, d. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Gamepad og snes-emulator. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Det er jo a, s, d og x som gjelder! Lenke til kommentar
Tor. Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Bruker w, a, s, d. Men de som er mest pro bruker nok denne: E SDF Da har du flere taster på hver side. Men når jeg vil ha det litt gøy, kobler jeg ut tastaturet og binder walk til høyre museknapp. Og dreper alle på lan Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Har alltid spillt med pil-tastene. Klarer ikke omvende meg. Synest det fungerer best. Ligger igjen fra gode gamle Quake 1 tida. Var jo helt fjernt å bruke noe annet en piltastene da. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Lol, dere bruker piltastene, så n00bz og gammeldagse dere er a! Bruker w,a,s,d når jeg en sjelden gang spiller, brukte vel piltastastene før jeg og. Må egentlig si at jeg er mye mer imponert over de som behersker piltastene i spill, enn de som bruker w, a, s, d. Når jeg brukte piltastene, behersket jeg dem. Jallakim: Det må jeg nesten prøve! Hva skyter du med da? Og takk til alle som postet har, ingen negative meldinger! Utrolig! Lenke til kommentar
lubb Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hvilket spill var det som innførte WASD? Første spillet jeg spilte med det var half-life. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 FPS er stortsett best med wasd, skal du spele andre spel som bilspel og du skal styre med tastaturet blir piltastene vanlegvis brukt, slik som i track mania. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 esdf bruker jeg. Man får flere tastater man kan binde på venstresiden Lenke til kommentar
jocke Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Gamepad og snes-emulator. Jaaaaaaaaa! (eller mame) Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 bruker w,a,s,d og piltaster,,, kommer ann på spillet... Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 wsad eier... brukte piltaster før... men sykt morsomt å bruke piltaster og enter i cs. konstant hs Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Først brukte jeg piltaster, så gikk jeg over til NumPad, deretter til WASD. Bruker fremdeles disse, men tror nok jeg kommer til å bytte til ESDF etter hvert. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg bruker pil taster, venstre ctrl til å dukke, venstre shift til å hoppe og knappen over shift ( ' ) til å reloade Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Morsomt! Tror nesten jeg må begynne å vruke e, s, d, f, jeg og. Sikkert nyttig. *Prøve uten å like det* Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå