Gå til innhold

hva bruker dere p900 til? +firmware

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Fortsetter litt på denne tråden.Har ennå ikke kjøpt meg P900,men tenkte å gjøre alvor av det da jeg så spesifikasjonene på den nye P910.Noe som lokker er 262.000farger og støtte for 1gb minnebrikke.

E'kke det rått :dribble: ?

Kommer i 3.kvartal så jeg venter litt til.Håper trådstarter er fornøyd med sin telefon.Sliter fortsatt med Nokia'en.Bra telefon,men litt treg. :hrm:

Lenke til kommentar

Har bare et lite spørsmål: Ville det være mulig å kunne se en film på 600mb (divx/avi) på en P900? Finnes det programvare for slikt? :) Ihvertfall ville det vært sinnsykt kult da! :D

Sikler utrolig mye på en P910 selv, men vil vente for å se ann utfordrene fra både Nokia og Siemens.

Lenke til kommentar
Har bare et lite spørsmål: Ville det være mulig å kunne se en film på 600mb (divx/avi) på en P900? Finnes det programvare for slikt? :) Ihvertfall ville det vært sinnsykt kult da! :D

Sikler utrolig mye på en P910 selv, men vil vente for å se ann utfordrene fra både Nokia og Siemens.

Vel det går jo an, men du må komprimere den først. Jeg har sikkert rundt 30 filmer nå som jeg har konvertert til P900 de fleste på rundt 100mb i ok kvalitet(de beste er på to 100mb filer :cool: ) Søk etter smartmovie på google, som er det beste video avspillings programmet :cool:

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Hei og velkommen til forumet ssdd_p900.

Denne tråden er både ett år gammel og handler ikke direkte om temaet du spør om. Lag heller en ny tråd med velformulert emnefelt og spørsmål så får du bedre svar :)

Da diskusjonen i denne tråden er død for lengst stenges denne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...