SteffenRG Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 BISO'en finner ikke dvd romen min! Hva er problemet??? Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hmm... Du burde gi en litt bedre forklaring på og rundt problemet. F.eks. Gjelder dette kun i Windows, eller også i BIOS? Har du akkurat installert en ny disk/cd-stasjon? Eller gjort andre hardware-endringer? Hvordan/når oppsto problemet? Og slike ting. Gjerne også hva slags maskinvare du har som er relevant. Jeg er glad i å hjelpe folk, men ikke så glad at jeg gidder å sitte i en halvtime og skrive alle mulige løsninger på problemene som kan forårsake det at DVD-stasjonen din er "borte". En mer beskrivende innleggs-topic er heller ikk å forakte. Hilsen Jørgen! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Enig med jhsveli her. Forklar i hvilken sammenheng problemene har oppstått her, ellers blir det vanskelig / omfattende å gi hjelp... Sånn er det bare... Ting du bør "svare" på : Har du akkurat satt den i ? Hva er på samme kabel som den ? Hovedkort ? Master eller slave ? (hva med de andre enhetene på kabelen?) og så videre.... Lenke til kommentar
SteffenRG Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Enig med jhsveli her. Forklar i hvilken sammenheng problemene har oppstått her, ellers blir det vanskelig / omfattende å gi hjelp... Sånn er det bare... Ting du bør "svare" på : Har du akkurat satt den i ? Hva er på samme kabel som den ? Hovedkort ? Master eller slave ? (hva med de andre enhetene på kabelen?) og så videre.... fixa det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå