olsok29 Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg har gått over til Trend Micro Internet Security. Fungerer glimrende. Jeg hadde Norton Internet Security 2003. Norton ble fjernet, trodde jeg. Fremdeles opptrer Norton Protected Recycle Bin. Hvordan i all verden blir jeg kvitt denne, slik at jeg får ei helt vanlig "søppelbøtte"? Bruker XP pro + sp1 norsk. Bjørn Lenke til kommentar
Opus Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Tar jeg ikke mye feil tilhører den søppelbøtta Norton Utilities, ikke Norton IS. Vis skjulte filer og mapper, slett Norton mappene som ligger på rota av partisjonene(Recycle bin), slett nøkkler som Norton bruker. Edit: Leif Endret 11. mai 2004 av Opus Lenke til kommentar
operaman Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 søk i registret på norton protected recycle bin hadde samme problemet en gang Lenke til kommentar
olsok29 Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 søk i registret på norton protected recycle binhadde samme problemet en gang Takk til opus og operamann. Norton er vekk! Anbefaler forøvrig Trend Micro Internet Security , - og Opera. Bjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå