Gå til innhold

P800 system feil

Anbefalte innlegg

ARGH!! :scared::cry: Holdt på å bruke tracker 4 da det plutselig kom opp at det hadde skjedd en system feil. Hele telefonen inkl. kontakter, bilder, ringetoner, programmer. ALT! Til og med den norske språkpakken var borte. Irriterer meg grenseløst! Programmer osv er jo lett å få tak i, men ikke kontaktene og de fete themsene jeg hadde på magic themes.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i norsk språkpakke?

Må bare få det ut. :wallbash: AAAAARRRRGHHHHH!! :wallbash:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et annet p800 problem, bluetooth og ir vil ikke fungere, jeg velger at bluetooth skal være aktiv, men telefonen klikker og jeg må restarte den (med å ta ut batteriet pga ellers lyser bare skjermen). Med ir så velger jeg på, da slår den seg bare av med engang, jeg velger på igjen og den går ikke på, går jeg tilbake i ir står det at jeg har valgt av :S, noen ideer om hva jeg skal gjøre? Mangler akkurat for øyeblikket kvittering :(

Endret av Andreas2k
Lenke til kommentar

Da jeg hadde P800 opplevde jeg litt forskjellig av de forskjellige 3. parts applikasjonene jeg installerte. Derfor tok jeg alltid en backup av telefonen før jeg skulle teste nye applikasjoner.

I tillegg tar jeg alltid en full backup på søndag kveld. Dermed slipper jeg å miste så mye hvis noe går i dass.

-KJ

Endret av jevel
Lenke til kommentar

Min tlf fikk jeg på mandag, byttet den med en annen jeg hadde...

Sendte hvertfall min inn på rep nettopp, får se om de klarer å fikse det : )

Min tlf var defekt, nektet å la seg installere ny sw på osv. Så verkstedet sendte den videre til SE

Endret av Andreas2k
Lenke til kommentar
Min tlf fikk jeg på mandag, byttet den med en annen jeg hadde...

Sendte hvertfall min inn på rep nettopp, får se om de klarer å fikse det : )

Min tlf var defekt, nektet å la seg installere ny sw på osv. Så verkstedet sendte den videre til SE

Mulig du får en p900 tilbake da. Har iallefall hørt om et tilfelle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...