Idiss Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Hey..... Har en SK6 ribbe np, med en pinglete papst vifte på PGA at kameraten min brakk Delta vifte. Jeg må ha bedre kjøling på min AMD XP 1600 som skal overklokkes. Men burde jeg satse på en helt ny ribbe og vifte, eller bare kjøpe vifte til min SK6, ny vifte koster for 300kr fra MP eller 3dfxcool. Har litt lyst på en Volcano 7+, eller AKASA SILVERMOUNTAIN, eller hvordan er den ny Heat Pipe kjølern til Coolmaster? Jeg bryr meg veldig lite om støy så opp til 46db går bra.... Lenke til kommentar
thorhansen Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Sjekk http://overklokking.no/cooling/cpuvifter/M...tout/index.html Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Ville gått for en Swiftech MCX462B. Etter at jeg hadde kjørt 300 burn in's i Sandra 2002 Pro lå temperaturen på 33 grader i følge sandra (Kjørte XP1700@XP1900 da..). Var litt kaldt i rommet da men ikke noe nevneverdi.. Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Quote: On 2002-04-07 21:49, thorhansen skrev:Sjekk http://overklokking.no/cooling/cpuvifter/M...tout/index.html Jeg trodde dere hadde slutta med sånn snikreklame jeg, Thor Hansen fra netconnection.no? Som forbruker vil jeg gjerne være klar over om det er reklame eller råd fra andre forbrukere jeg utsettes for eller ikke. Jeg burde skjønt at det dere skrev i "beklagelsen" på forum.hardware.no ikke var ment seriøst det heller, det som imidlertid er litt merkelig er at dere fortsetter under de samme nick-navnene... Tsk... Lenke til kommentar
blackice Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Quote: Maroder_S skrev (2002-04-07 22:52): Quote: On 2002-04-07 21:49, thorhansen skrev: Sjekk http://overklokking.no/cooling/cpuvifter/M...tout/index.html Jeg trodde dere hadde slutta med sånn snikreklame jeg, Thor Hansen fra netconnection.no? Som forbruker vil jeg gjerne være klar over om det er reklame eller råd fra andre forbrukere jeg utsettes for eller ikke. Jeg burde skjønt at det dere skrev i "beklagelsen" på forum.hardware.no ikke var ment seriøst det heller, det som imidlertid er litt merkelig er at dere fortsetter under de samme nick-navnene... Tsk... Men ta det da med ro menneske! Thor må da få lov til å svare på lik linje med alle andre mennesker! Han syntes denne kjøleribba/ vifte kombinasjonen er bra, noe som også kom fram av testen! Så slutt med den vininga di! Det er greit nok at du vil vite om han jobber på nc, men DU vet jo hva han kaller seg... så hvorfor bry seg da. Er bare så mektig lei denne saken, så da blir jeg litt småirritert... Mvh En som er dritt lei drittslengingen om nc... :wink: Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Les denne: http://www.overklokking.no/cooling/cpuvift..._sk6/index.html Hva med en eller to Biltema 80mm vifter til ca. 65kr pr, stk. De trekker ca. like mye strøm som Papst 80mm 79m3/t, så mengden er nok ganske lik. Jeg har en av hver, og hører ikke noe serlig forskjell i støy, men Biltema-vifta har turtallsavlesning, det har ikke Papst-vifta. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Quote: On 2002-04-08 01:08, [email protected] skrev:Hva med en eller to Biltema 80mm vifter til ca. 65kr pr, stk. Hvor mye koster disse? har du evnt en link, er for lat til å lete selv:D Lenke til kommentar
Idiss Skrevet 8. april 2002 Forfatter Del Skrevet 8. april 2002 Siden Bbiltema ikke finnes i Grenlads området, og at jeg har et Asus A7A266 mobo som Millenium Glaciator II ikke passer på, så må jeg få si at jeg har kommet veldig mye lengre i mitt kjølings problem, MEN Takk for svarene:-) Lenke til kommentar
ProboTech Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Jeg lurer på en ting den "nye" Swiftech MCW462UT med 226 Watts peltier må jo være en sinnsyk kjøler...lurer på om noen har noen tester på denne ?? vurderer ¨å skaffe meg en slik en, men vil jo vite om den virkelig er så bra som det ser ut til ... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Quote: On 2002-04-10 10:03, ProboTech skrev:Jeg lurer på en ting den "nye" Swiftech MCW462UT med 226 Watts peltier må jo være en sinnsyk kjøler...lurer på om noen har noen tester på denne ??vurderer ¨å skaffe meg en slik en, men vil jo vite om den virkelig er så bra som det ser ut til ... Link..? Lenke til kommentar
blackice Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Quote: Nostradamus skrev (2002-04-10 10:40): Quote: On 2002-04-10 10:03, ProboTech skrev: Jeg lurer på en ting den "nye" Swiftech MCW462UT med 226 Watts peltier må jo være en sinnsyk kjøler...lurer på om noen har noen tester på denne ?? vurderer ¨å skaffe meg en slik en, men vil jo vite om den virkelig er så bra som det ser ut til ... Link..? Link finner du her Hilsen blackice Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Quote: On 2002-04-08 01:15, SirHartge skrev: Quote: On 2002-04-08 01:08, [email protected] skrev: Hva med en eller to Biltema 80mm vifter til ca. 65kr pr, stk. Hvor mye koster disse? har du evnt en link, er for lat til å lete selv:D Er du så lat at du ikke gidder å flytte fokuseringen 2cm for å finne prisen på viftene? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Hvis ikke det er en kjøler så vet ikke jeg. Den med en AquaVia pumpe (kanskje koble 2 stk i paralell) Så måtte det være noe av det ultimate kjølinga du kunne ha. Etter Freon Kjøling da ,men så er prisen på sånne ting nye Over 1300kr som vannblokka koster. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Quote: On 2002-04-10 13:44, byggeren skrev:Hvor mye koster disse? har du evnt en link, er for lat til å lete selv:D Er du så lat at du ikke gidder å flytte fokuseringen 2cm for å finne prisen på viftene? Sant nok:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå