Erling E. Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 XNA. Merk deg initialene, for disse vil du høre mye av i tiden fremover. Microsoft med sin Xbox-konsoll har gjort det mulig for spillutviklere verden over å lage imponerende storspill på en enklere måte. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genesis Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 revolusjonerende? er dette bare en samling av teknologier som har blitt utviklet over lang tid? eller er det nytt som i 2004nytt? elendig download fra den siden..... uansett, bra dette. håper vi får ser trend til slik realisme i PC spill også. Lenke til kommentar
koffern Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 kanskje bare meg, men jeg skjønte ikke dette helt... Dette (XNA) er en fysikkmotor som gjør bil-kræsj mer realistiske? Og denne kan brukes på den nåværende xboxen? Kan den gjøre andre ting enn bare simulere bil ulykker? Er det bekreftet til noen spill enda? Feks Fonza? Takker for svar! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 XNA er et sett med verktøy og kildekode så vidt jeg vet. Se på den som en grafikkmotor, fysikkmotor osv. Et skall, på en måte. Akkurat som Unreal-motoren også er et slikt skall. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Gjelder denne XNA motoren bare på Xbox? Edit: Bedre nedlastnings link. xna_demo_crash.zip Endret 11. mai 2004 av notarget Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Artig hvis du ser på de "hinta" som den demofilmen deres gir, er tydlig at det er fått plass til litt propaganda også. Artig detalje med skiltet på den blå bilen f.eks. Men vi får satse på at dette vil øke kvaliteten på endel kommende spill da Lenke til kommentar
mgsninja Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Vist vi nå bare kunne knuse frabrikkbiler da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg