^Morgoth^ Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 når jg går inn på min datamaskin så er ikonet borte... når jg går inn på enhetsbehandlig så finner jg ikke cdrommen der heller. har testet med andre cdrommer men de funker heller ikke.. plz hjelp ! Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Sitter kabelen i enda? Har du gjort noe inni maskinen som kan ha fått kabelen til å løsne? Har du satt noe annet i maskinen i det siste. Hva slags maskin har du, S-Ata, P-Ata osv. Har du oppgradert biosen din? Skjedde dette bare helt plutselig uten at du har gjort noe i maskinen din, så kan cd-romen din rett og slett tatt kvelden. Lenke til kommentar
^Morgoth^ Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Dette skjedde når eg kom heim frå tg. har testet med andre cd rommer i , ingen funker. Mistenker eit virus som står bak. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Kommer det ikke opp en enhet som har feil eller er ukjent i enhestbehandlingen? Det er en bugg i XP som gjør at CDromen kan forsvinne. Ligger fix på MS sine sider..bare å finne den igjen da... "EDIT" Prøv dette http://support.microsoft.com/default.aspx?...3&Product=winxp Denne feilen kan og komme vist du innstalerer flere brenneprogram som ikke "liker" hverandere.++ TaZ Endret 11. mai 2004 av taz Lenke til kommentar
^Morgoth^ Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 nei det kommer ikke opp en enhet som er feil eller ukjent i enhetsbehandlingen. skal jg bare ta og laste ned patchen fra MS da ? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Er ikke en patchen,du må fixe på registeret. Finner biosen cdromen? TaZ Lenke til kommentar
^Morgoth^ Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 ja biosen finner cdrommen.. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Da prøver du det som står beskrevet i linken jeg posta.. TaZ Lenke til kommentar
^Morgoth^ Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 ja .. fixe i registeret.. takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå