Gevency Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg har et nettverk hjemme, med flere pc`er. Etter jeg har reinnstalert to av pc`ene, så blir jeg spurt om passord, for å få tilgang fra den ene til den andre. Har overhodet aldri lagt inn noen passord på noen av pc`ene . Vet noen hvor dette passordet ligger? Hvordan jeg kan fjerne passord spørringene for godt? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Er det maskiner med xp på ? I så tilfelle må du ha en brukerkonto med passord for å få tilgang. Det enkleste er å ha samme brukernavn / passord på begge maskiner Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 slå av avansert fildeling, det tror jeg funker. Men det er litt kjipt da.. Lenke til kommentar
Gevency Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Er XP, men har da aldri laget noen bruker konto med passord. Jeg har en brukerkonto, men den er uten passord. Endret 11. mai 2004 av Gevency Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå