Gå til innhold

Radeon 9550 kommer til Europa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke 9550 blir noe spesiellt populær.. Til det er det alt for kort tid før Radeon X300 kommer i trolig samme prisklasse men sikkert med en god del fordeler i forhold til 9550.

Forøvrig så skal vist X600 ta over for 9600-serien i mellom-markedet.

Lenke til kommentar
Hmmm, nå begynner det å bli mange kort her synes jeg. Hehe. Men har jo fortsatt mitt 9500 PRO som funker utmerket.

Radeon 9550 er RV350 eller RV360-basert og har kun 4 piplines. Ditt kort er derimot på høyde med 9600 XT og enkelte ganger en del raskere på grunn av at det er basert på R300 og har 8 piplines. ;)

Endret av Kamerat
Lenke til kommentar

Håpløst med slike lanseringer. Burde heller hatt som startrek at ting bare blir rekonfigurert og fiklet litt på så fikser allerede eksisterende utgave bedre.

Har ikke ati 9600 serien som tar 5700 fra nvidia da egentlig?

Glad i mitt 9500 som jeg har med omega drivere rekonfigurert til 9700.

Lenke til kommentar
Det begynner å komme mange nye kort ja, markedet nå blir spennende fremover :p

Det blir ikke spennende, det blir rotete og stygt. Og jeg liker ikke rotete og stygt.

Ørten kort, med lite/ingen konsistens i modellnavnene... Hvorfor kan ikke ATI og nVIDIA navngi kortene med et eller annet tall som sier noe om ytelsen i forhold til andre kort fra ATI? At høyere tall === høyere ytelse ? Da kunne vi skjønt noe av denne smørja ?

Jeg driter lang marsj om kortet er basert på R300, R350, R360 R<dine tall her>, hva slags minne det er på det og hvor fort det er klokka. Jeg bryr meg BARE om hvor raskt det er. Punktum

</raging madness>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...