Stor Oddnoga Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Tøft. Husker jeg så på seriene når jeg var mindre. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Buena Vista Games har nylig kunngjort at C.S. Lewis sin klassiske fortelling om Narnia kommer til å bli spill. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Tøft. Husker jeg så på seriene når jeg var mindre. hehe, jepp. Syns seriene var morsomme. Har tilogmed lest bøkene en gang i tiden Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Tøft. Husker jeg så på seriene når jeg var mindre. Enig. Kan bli bra hvis det blir like bra som serien jeg så da jeg var mindre. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Bøkene er naturligvis best. Bortsett fra at de mangler tema-musikken, som må være noe av TV-historiens beste. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Tema-musikken, som må være noe av TV-historiens beste. Husker den fortsatt. Ahhhhhh... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Bøkene var FANTASTISKE. De grep meg veldig, og jeg leste alle jeg kom over i den serien. Løven, heksa og klesskapet var helt vanvittig bra skrevet. Om dette blir bra, vil jeg spille det Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Dette er en sykt bra historie,kansje den som kommer nærmest ringenes herre. Jeg husker at jeg var helt oppslukt av det som barn,burde gå ann å lage et sjefs spill av det. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 The Chronicles of Narnia er -sjef-, ja! Elsker bøkene, men jeg håper virkelig ikke at de gjør spillet til enda et kommersielt produkt -- kun laget for å tjene mer penger. Håper det blir av kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg