Gå til innhold

Jeg skal kjøpe mobil til ca. 3000

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på nokia 5140 som kommer i juni ca.

Men har de andre produsentene noen like gode eller bedre alternativer til samme pris? 3000 kr ca.

Er litt forvirret over alle alternativene si det pent. Forrige gang jeg kjøpte telefon var det bare nokia som var bra, men sånn er det ikke lengere.

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel kun Siemens M65 som er alternativ til 5140 hvis du er ute etter en mobil som tåler en støyt.

Jeg har brukt M65 i et par dager nå, og det er definitivt en skikkelig solid og tøff mobil. Meget spesiell er den også, med sitt metall-deksel.

Skal ligge på ca 2700,- når den kommer i salg neste måned.

Lenke til kommentar
Bra kamera?

T630 har markedets dårligste kamera da...

Ikke er den støtsikker heller og den har ikke addressebok, så å kalle den toppmobil er vel noe i overkant...

.. Trådstarter spør heller ikke etter støtsikker telefon, i hvertfall ikke slik spørsmålet er formulert, T630 er ikke et så dårlig valg, men M65 er nok værdt og vente på!

Lenke til kommentar
Bra kamera?

Ikke er den støtsikker heller og den har ikke addressebok, så å kalle den toppmobil er vel noe i overkant...

Gratulerer med dagens dummeste kommentar. T630 har et bra kamera, har du forresten prøvd t630?

Det har jo markedets dårligste oppløsning da..... :roll:

Lenke til kommentar

Ja, CIF-oppløsning og den er også treg på lagring av bilder pluss at bildekvaliteten kun gjør dem egnet til MMS-bilder. Hvem er det som har hjernevasket deg da siggetheman :p

Har 2 stk T630, men bare den ene lever. Den andre ligger sammen med de 3 døde T610'ene og de 2 døde Z600'ene, hehe :)

Bruker T630 daglig, er jobben min det... men etterspørselen for den holder på å dø ut, bransjen har endelig forstått at den ikke er brukbar :)

Lenke til kommentar
Bra kamera?

Gratulerer med dagens dummeste kommentar. T630 har et bra kamera, har du forresten prøvd t630?

:laugh: tror nok at det er du som har driti på draget her altså. t630 har et av markedets dårligste kamera. det beste er det hvertfall ikke. så er nok du som har dagens kommentar...t630 har et bra kamera. LoL.

Lenke til kommentar

Kameraet på T630 krever gode forhold for å ta bra bilder, men når lysforholdene er bra tar kameraet gode nok bilder, i hvertfall til å vises på mobilskjermen.

Dersom kamerate er det viktigste, bør du nok velge en annen telefon enn T630. Likevel er T630 helt klart et av de beste mobilkjøpene du kan gjøre for 3000 kr pr dags dato. :thumbup:

Lenke til kommentar
Bra kamera?

For du vet jo hva du snakker om :roll: BTW: Gratulerer med den mest gøyale kommentaren @ mobilforumet- 2004 :)

Endret av Ingar
Lenke til kommentar
pluss at bildekvaliteten kun gjør dem egnet til MMS-bilder.

ikke mange som duger til noe annet heller :p

T630 er en grei telefon til 3000 kr. pr. idag. Venter du litt så kan du se deg litt om på de nye siemensene men som sagt, pr. idag er nok t630 best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...