Avidi Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Jett om jeg fiksa problemet!! det eneste problemet jeg har nå er med skjermkortet! den henger seg når jeg har sett på film i ca 20 min (som sagt)... det eneste jeg gjorde var å stille på noen jumpere på cd-rommen.. (hadde aldri trodd det skulle senke ned oppstarten ass) (jeg har ikke samme IDE kabel på Harddisk og cd-rom nei) :smile: HAR et 3dprohet 4500 kyro 2 m/ 64mb ram jeg får vell unne meg et nytt skjermkort da.. (hvis det er det som er feilen) tror kanskje den har fått litt mye trøkk.. (vært på 3 forskjellige maskiner) takker for all hjelpa!! :grin: Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Hm.... Har samme skjermkorte... last ned de siste driverne fra: http://www.powervr.com/ /Cyrus Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Quote: On 2002-04-09 12:59, mFaFa skrev:...Porto'en må du nok betale selv.. Ånei! det er ikke din skyld at en vare er defekt. Det Skal jo ikke koste forbruker noe at en produsent har gjort feil. Nevt til komplett.no at du skal ha refundert porto. Da gjør de det. Er svindrere ellers og betaler ikke dette dersom man ikke krever det! Lenke til kommentar
Napoleon Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Quote: On 2002-04-08 19:30, xthal skrev:prøv det der med å kappe leder 1 og 2 du... det er masse feil med det der, har t.o.m. sett kabler som har kommet med de 2 ferdigkuttet! hmmmz... Hva er lednig 1 og 2 til? En venn av meg har greid å bøye en pin på IBM disken sin så mye at den brakk... Det var den pinnen som er helt i midten (IDE-kabel, opp-ned == KNEKK!) Men disken virker fortsatt, noen som vet hva den pinnen er til? Lenke til kommentar
normal Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Quote: On 2002-04-11 14:10, PIIIpower skrev: Quote: On 2002-04-09 12:59, mFaFa skrev: ...Porto'en må du nok betale selv.. Ånei! det er ikke din skyld at en vare er defekt. Det Skal jo ikke koste forbruker noe at en produsent har gjort feil. Nevt til komplett.no at du skal ha refundert porto. Da gjør de det. Er svindrere ellers og betaler ikke dette dersom man ikke krever det! de svindlet meg ivhertfall! men jeg prøvde å ringe og mailet de uten å få¨svar på 2-3 mailer de drittsekkene. jeg betalte portopånskjerkortet også tror du **** ikke DET også var f00ket da? har sittet med det nå et halvt å nesten et år. vet ikke om jeg skal **** ta og sende det inn... det er svart skygge flimmer som kommer avogtil, spesielt når jeg kjører FAAntialiasing! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå