knatten Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Grunnet problemer hos vår ISP var forumet utilgjengelig fra ca. midnatt, og frem til ca. 12:30 i dag tirsdag 11. mai. Vi jobber med å unngå at slike problemer skal oppstå igjen. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Merka det ja. Men det var kanskje en ide å informere om problemet på forsiden av hw.no. Var først da jeg tilfeldigvis surfet innom ett konkurrerende forum at jeg fant noe som lignet informasjon om dette. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hvordan kan en databasefeil være forårsaket av en ISP? Er ikke php og MySQL på samme server? Lenke til kommentar
knatten Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Hvordan kan en databasefeil være forårsaket av en ISP? Er ikke php og MySQL på samme server? Noen stikkord: -Ødelagt kjølesystem -Dårlig temperatur-overvåking. Lenke til kommentar
knatten Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Merka det ja. Men det var kanskje en ide å informere om problemet på forsiden av hw.no. Var først da jeg tilfeldigvis surfet innom ett konkurrerende forum at jeg fant noe som lignet informasjon om dette. Det er sant, vi får prøve å huske det neste gang! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Prøve? det har dere sagt veldig lenge nå.. Er faktisk eneste tingen jeg misliker veldig her.. og det er dårlig info når noe skjer eller noe skal skje.. Det er ikke nokk å legge det her på meldinger fra moderatorer.. Bli flinkere til å informere oss om det som skjer her.. det er det første dere bør gjøre når noe skjer.. f.eks om en vifte på en server takker for seg.. sleng først ut noen ord på forsiden på hw.no så fiks det.. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Synest at det er greit med informasjon om slike ting i denne kategorien. Så veit eg kor eg skal finne slik informasjon. Er ikkje alle som bruker hw.no som startside veit du Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 hvordan skal man kunne vite hva som skjer når forumet er nede da? nei nei. ikke alle bruker den som startsiden.. men vill tippe at de fleste er innom hw.no greitt om det er planlagt nedetid.. så er denne plassen utmerket til slik info.. men ikke når det skjer uventede ting Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Slutt å klag... Var det virklig så ille? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 nei egentlig ikke.. men jeg bare prøver å gi dem ett tips til å bli ennå bedre på slike ting.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Vi skulle absoullt ha innformert om dette på fremsiden, noe som vi forsøker på. Desverre går ikke alt som planlagt alltid.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Vi skulle absoullt ha innformert om dette på fremtiden, noe som vi forsøker på. Fremsiden, kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå