Gå til innhold

Dragostea din te (Haiducii)


krizkriz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes det høres ut som en Grand Prix låt....og ja det er negativt.... Brrrrr....

 

Men god musikk-smak kommer med årene har jeg funnet ut. Før likte jeg bare trance, og etter hvert har jeg blitt åpen for all type musikk... Og nå er musikken MEGET variert for å si det mildt... Greit med variasjon etter humøret. Men av en eller annen grunn blir det mindre og mindre trance... Only when I`m drunk..

 

Hørte tilogmed en Jonas Fjeld sang som jeg syntes låt bra her om dagen.... :wow: Noe alvorlig galt med meg?? Bør jeg gå til legen?????

Lenke til kommentar
Vil si at det er mer i retning av Grand Prix musikk, kanskje fordi de var med...

Kødder du? Var de med? Aahhh :wow:

Hehe, ja jeg kødda :p

 

Men den hadde passet bra inn i GP synes jeg!

Hehe, ja :p

De hadde sikkert stukket av med seieren også...

FYI: Den var med i GP, den vant ikke tho :p ikke (GP04... )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
så en musikkvideo av denne på tv nå, men det var ikke identisk med den jeg har hørt før. dette var av en gjeng som kalte seg o-zone. Men var samme låt. Noen som har peiling på hvem som har lagd originalen, og hvem som har covra hvem?

O-zone har laget mixen... orginalen er ganske forskjellig. Så O-zone har covret Haiduc (eller noe i den duren) og det er O-zone som er blitt kjent for sangen og det er nok den du har hørt.

Lenke til kommentar

Den har jo vært populær i snart 2 mnd, så begynner og gå ut spørr du meg. På en annen side tror jeg låta kommer til og bli sommerens store hit... O-Zone sin vs. er den eneste som er brukbar, den andre suger. Men det er en fet sang ;)

 

Men liker fortsatt best *TRANCE * TRANCE * TRANCE * :love:

Lenke til kommentar
Det at du har hørt på den i årevis er vel... litt trist heh

[ehh]hmm, synes den var kewl fordi den var underground. Sånn er det nå og: "I USED TO LISTEN TO ODD NORDSTOGA WHEN HE WAS UNDERGROUND!!!!!"[/ehh]

 

MIRK er en skummel ting vet du, man finner de rareste tingene der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...