loddebolten Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 HJELP....sandra identifiserer at jeg har fått ei maskin med følgende ISDN kort.. Winbond electronics corp IS64PH ISDN adapter. har leita vilt på nettet uten å finne.....noen som vet hvor jeg finner riktig driver....? takker for all hjelp...! mvh.Loddis Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Hadde heller stolt på hva som står på selve kortet... (PCI kortet) Winbond lager mange microchips, men er ikke sikker på om de lager ferdige produkter også.. (sannsynligvis så har isdn kortet ditt et winbond chip) Skru opp maskina å sjekk hva som står på selve kortet. Regner med produsenten har skrevet noe på det. Endret 11. mai 2004 av fluke2k Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) ISDN kort ja... Artig fenomen dette. Hadde selv hatt problem med dette på et par maskiner. Spesielt i Win2K. Kan jo prøve med AsusCom, Billion eller Dynalink drivere viss det ikke står noe navn på kortet. Har 3 ISDN kort liggende som jeg tenkte å putte i en maskin med Win2K. Endte opp med å kjøpe et nytt AsusCom kort. Kan jo sjekk her: http://home.c2i.net/hselasky/isdn4bsd/privat/temporary/ Endret 11. mai 2004 av andefaen Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 heisann......takker for kjappe svar....! skal ta kortet ut å sjekke....tror det kan være et dynalink....det er det eneste som jeg finner ang.prod.nr når jeg søker med google....rotete nettsider gjør det vanskelig å si 100% enda....får teste videre...takk skal dere ha.......! mvh.loddis Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Den gangen jeg brukte ISDN slet jeg lenge for å finne DENNE driveren, som senere har reddet meg ut av mange kniper... Lykke til! :-) Endret 11. mai 2004 av trn100 Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hallo Loddis! Er det dynalink drivere så ligger de på www.bgc.no , BG-Consult er importør så der ligger alle de offisielle driverene.. Good luck på loftet! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Driver er ikke hardware. Feilpostet. Flyttes. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 På alle ISDN kortene jeg har hatt, har jeg hatt AsusCom driveren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå