Dirty^Dog Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Er det sånn at firewire på laptop`s ikke vil være i stand til å lade iPod`n? Vil man kunne lade med en USB 2.0 kabel? Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Etter det jeg har forstått, er det mulig å lade med firewire, men ikke USB. Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Er forskjell på 4-pins og 6-pins firewire, og laptops bruker som regel 4-pins. Dermed har man ikke nok spenning til å lade.. Det samme gjelder USB desverre.. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Er forskjell på 4-pins og 6-pins firewire, og laptops bruker som regel 4-pins. Dermed har man ikke nok spenning til å lade.. Det samme gjelder USB desverre.. Stemmer vel. En venn av meg opplevde noe av det samme. Måtte kjøpe egen USB 2.0 kabel for iPoden og den lader ikke en gang. Hva 4 og 6 PINs FW angår aner jeg ikke, men høres ganske "logisk" ut. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Apple har bekreftet det med 4 vs 6 pin. Det har seg som sagt med mangel på de to siste pinene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå