Gå til innhold

Norton Ghost 7,5

f00b

Anbefalte innlegg

Heisann, har to maskiner, jeg skal lage et image av partisjonen C:\ på pc1, fra pc2.

Jeg har installert "Norton Ghost Client" på pc1 (Den jeg skal ghoste fra), og "Norton Ghost Corporate Edition" på pc2 (Den jeg skal ghoste til). (Begge ligger på Symantec Norton Ghost 7,5 cd'en) .

Ettersom "Norton client" bare installerer en service på klient-maskinen så skal jeg ikke måtte gjøre noe mer enn det på den, men på pc2 så må jeg antakeligvis gjøre noe, men er ikke sikker på hva.

Jeg har prøvd å gå på Norton console på pc2, velge wizard, og velge "Pull an image from a client machine", tingen er at jeg ikke får valgt pc1 på noen måte.. Jeg har lagd en ny konfig der jeg har skrevet inn ip'en/maskinnavn osv til pc1, jeg hadde trodd den konfigurasjonen automatisk ville kommet opp når jeg gikk på "Pull an image from a client machine", men det gjorde den altså ikke.

Norton 7,5 viste seg å være mye vanskeligere enn Norton Ghost 2001, men 2001 fungerte tydeligvis ikke på XP :(

Noen som har gjort dette før, og som evt. kunne gitt meg et par hint?

Edit: Ser at dette ble litt uklart, men regner med at du skjønner det om du har vært borti Norton Ghost 7,5.

Endret av f00b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...