Erling E. Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Oppfølgeren til det revolusjonerende Xbox-spillet Halo er rett rundt hjørnet. Det kom klart frem på årets Xbox-begivenhet her i Los Angeles. Og som om ikke det var nok fikk vi også en visning av flerspiller-mulighetene i Halo 2. Les artikkelen her Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 9. november er notert i kalenderen..tror dette blir årets spill på Xbox Lenke til kommentar
genesis Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 dette blir mye spilling å ta igjen. når jeg kjøper pc i 2006, Umå jeg jo spille dette, tribes3, hl2, opf2, fable, stalker osv. litt av en jobb foran meg man fortjener nesten ros om man i dagens gamingsamfunn bare klarer å gi ut på datoen, "samme" hvor langt frem i tid den er satt Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 dette blir mye spilling å ta igjen. når jeg kjøper pc i 2006, Umå jeg jo spille dette, tribes3, hl2, opf2, fable, stalker osv. litt av en jobb foran meg man fortjener nesten ros om man i dagens gamingsamfunn bare klarer å gi ut på datoen, "samme" hvor langt frem i tid den er satt Tar vel lang tid før eventuelt Halo 2 kommer på PC, om det var det du mente...Fable blir vel kun på Xbox om jeg ikke tar helt feil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg