terjel Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hei, Jeg har gått til anskaffelse av en brukt-PC med P4 2,0 ghz, 512 MB Ram, 160 GB HD. Skjermkortet er på 64 MB. Da jeg ikke har rukket å kjøpe meg ny skjerm, koblet jeg idag på en relativt gammel 17-tommer. Dette er kun midlertidig for å sjekke om pcen fungerer tilfredsstillende. Det jeg nå opplever er problemer når jeg surfer på nettsider, bildet bølger nedover isteden for å scrolle jevnt når jeg går nedover på siden....noen som kan fortelle meg hvorfor? eller hva jeg kan gjøre for å motvirke dette? Litt vanskelig å forklare, men bildet beveger seg altså ikke jevnt når jeg scroller nedover på siden..isteden bølger bildet nedover. På en måta akkurat som om en nettside skulle bestå av en haug av statiske A4 sider...hvis den forklaringen gjorde det noe enklere å forstå da:) Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
Marik Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Det samme som skjer hos meg før jeg har lagt inn skjermkort driveren. Bildet bølger på skjermen, finn en nyere eller en driver til skjermkortet. Lenke til kommentar
terjel Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 er ikke det litt rart da, det står jo i konfigurasjonen på pcen at skjermkortet fungerer som det skal... Lenke til kommentar
Pop Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Legg inn driver til skjermkortet så er du nok i mål. Lenke til kommentar
terjel Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 hehe...hjertelig takk:) Med driver til skjermkortet fungerte det så mye bedre:) Hva skulle jeg gjort uten hw.no! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå