Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hjemmesveiset - bildeupdate

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men er litt trøtt så blir kjedelig å kjøre til flyplass og kjøre fly!

[pirk]

Det er vel strengt tatt ikke du som skal "kjøre" flyet ?

[/pirk]

Håper du begynte på midten å dra ut filmen ? slik som man gjør når man tappetserer?

Uansett.. ett meget bra prosjekt.. :)

Lenke til kommentar

AH hjemme igjen.

Det er vel strengt tatt ikke du som skal "kjøre" flyet ?

Nei det var vel ikke det. Men det var slitsomt å kjøre til oslo på natta uten søvn også deretter kjøre med flyet nedover!

* Bruk helst nytt barberblad i kantene.

* Bruk såpe i vannet du spruter på. (f.eks zalo)

* Ha såpevann oppå filmen også

* Bruk halvmyk gummi til å stryke utover

Da er jeg spent på å prøve igjen med disse tipsa! Såpe kan vi prøve med ja.

Håper du begynte på midten å dra ut filmen ? slik som man gjør når man tappetserer?

Jeg la den i et hjørne først og dro den deretter derfra. Er det bedre å forsøke å treffe på midten først altså? Men uansett må jeg prøve meg litt frem for å få bra resultat..

Lenke til kommentar

Står som oftest i bruksanvisningen hvordan du burde gjøre det, men det er jo om du har kjøpt en ferdig pakke. Begynn på midten og press ut luften i STRAKE linjer. Ikke ta noen sirkler eller noe. Om redskapet du bruker er litt ugjevnt så kan du lett får riper, og om du har dratt i sirkler så ses disse meget godt. Sirkler ses best, mens strake linjer ikke vises like mye. Det har jeg smertelig erfart. Midtpunktet du begynte på vil du nesten alltid få et sirkel merke på.

Vær veldig nøye rundt kantene, og bruk som sagt gjerne barberblad. Er så lett å få luftbobler rundt kantene, spesielt om du har gjort en dårlig jobb med kuttingen.

Lenke til kommentar

ZALO GJØR SUSEN!

Plutselig ble det mye lettere å sote vinduene :w00t:

Her er resultatet av en av sidene. (med familien i bakgrunnen)

nypc37t.jpg

Jeg ble plutselig usikker på om jeg skulle ha den i sort .. :hmm:

Forslag til farge på ramma? Tenkte kanskje en dyp blå+litt blått lys inni

nypc38t.jpg

Noe slikt kan jeg nok akseptere vedsiden av TVn!

nypc39t.jpg

Har bare et par dager på meg å ordne før en ny ferietur så HJÆLP - jeg må nødt til å bestemme farge på kabinettet IMORGEN!

Lenke til kommentar
hva mener du med farge på kabinettet? lys og sånt da eller? siden pc'n skulle stå ved siden av en grå tv, vil jeg foreslå blå

Tror det passer med blått lys inni, men jeg er usikker på fargen på selve jernramma! Blått kræsjer kanskje ja.. hva med en lysere farge?

Jeg kan jo sitte litt i photoshop og fargelegge litt og se hva som blir best

Lenke til kommentar

ville ha gjort ramma gul eller oransje eller lys grønn. altså en helt knall farge som er ganske lys.. Det gjør det visuelle inntrykket mye fetere.. men da får den også mye mer oppmerksomhet, noe jeg ikke vet om er meninga. Det blir ihvertfall bra det her.. støtter helt klart ideen om blått lys inni.. kan godt være mye blått lys også. med sota glass synes det ikke så godt.

Lenke til kommentar

Helt enig hvis det skal være en naturlig del av interiøret hans.. men hvis den skal trekke mer oppmerksomhet en feks. VHS-spilleren hans. så hadde det vært en idè med farget ramme. det er min oppfattning da ihvertfall.

Lenke til kommentar

bare ha det sort du det var DRIT kult ! bare du trør inni noen blå neon lys! jeg bruker BIL neon lys i min pc ! de funker ca 1000 ganger bedre og tåler ca 1000 ganger mere !:D:D

mn keep up the good work! gleder meg til mere bilder ! :D

Lenke til kommentar

Alle forslagene er bra!

Idéen med en lys og sprek farge hadde blitt en kul kontrast

Chrome hadde også vært enkelt og greit, men stilfullt, men chrome på boks blir vel ikke alltid så fint kanskje?

Men tror jeg beholder det sort foreløpig. Jeg skal ha sølv-thumbscrews og et sølv-håndtak på toppen, så noe smådetaljer kommer da frem + da blått lys inni. Eneste kjipe er at jeg har måttet plassere DVD-rommen slik at den dekker en del av vinduet på siden! Og på andre siden er det bare en HK-plate...

Skal nå prøve å få tonet de andre glassa, samt (først) skjære ut hull til PSU og DVD. Gruer meg litt til skjæringa, men håper det går bra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...